سخنگوی نُجَباء در تجمع بزرگ حامیان قدس در بغداد:

موازنه قدرت جهانی در نبرد «سیف القدس» بازطراحی شد/ رشد ملت عراق با نفی آمریکا و اسرائیل

موازنه قدرت جهانی در نبرد «سیف القدس» بازطراحی شد/ رشد ملت عراق با نفی آمریکا و اسرائیل
پنج‌شنبه 30 ارديبهشت 1400 - 22:04

سخنگوی جنبش نُجَباء در همایش خیابانی باشکوهی که برای اعلام حمایت از مقاومت فلسطین در پایتخت عراق برگزار شد، ضمن اشاره به رشد مردم کشورش با شعار "نه به آمریکا و اسرائیل"، از بازطراحی توازن قوای جهانی در نبرد اخیر مجاهدان فلسطینی با ارتش اسرائیل خبر داد.

العالم - عراق

مردم عراق با دعوت گروه‌های مقاومت این کشور تجمع بزرگی را در بغداد تحت‌عنوان "الاقصی رمز مقاومتنا" (مسجد الاقصی نماد ایستادگی ماست) برگزار و بر حمایت همه‌جانبه از ملت مقاوم فلسطین در برابر دشمن صهیونیستی تأکید کردند.

سخنگوی رسمی مقاومت اسلامی نُجَباء به‌عنوان سخنران اصلی این مراسم، خطاب به رزمندگان مقاومت فلسطین گفت: شما برادران در نبردتان با ارتش اسرائیل، موازنه قدرت جهانی را بازطراحی کردید. در دنیای امروز که تنها به قدرتمندان احترام می‌گذارد و فقط زبان اسلحه را می‌فهمد، شما قوی‌ترین و سرسخت‌ترین مردان خدا هستید.

«نصر الشَمَّری» با تقدیر از صبر و جان‌فشانی مجاهدان دلیر فلسطینی، ادامه داد: شما امروز نه‌تنها از مردم ما و خودتان دفاع می‌کنید، بلکه شرف امت اسلامی و آینده و عزت و کرامت آن را به دوش می‌کشید.

وی ضمن مباهات به پیروزی‌های مقاومت فلسطین، اضافه کرد: دل‌های ما پیش از زبان‌هایمان از ضربات شما به دشمن خشنود می‌شود.

معاون دبیرکل نُجَباء در پایان با ابراز اطمینان از پیروزی فلسطینیان و آزادی قدس شریف و مسجد الاقصی، اعلام کرد: ما از سرزمین عراق هستیم؛ سرزمینی که چندین نسل آن با شعار "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" به دنیا آمدند و با شعار "نه به آمریکا" و "نه به اسرائیل" در بزنگاه‌ها، رشد کردند.

گفتنی است در طول برگزاری این تجمع بزرگ، پهپادهای ارتش اشغالگر آمریکا بالای سر جمعیت به پرواز شناسایی مشغول بودند.

پربیننده ترین خبرها