ابوعبیده: دشمن صهیونیست را تحقیر کردیم/ گزینه حملات موشکی ما تا ساعت ۲ بامداد روی میز خواهد بود

ابوعبیده: دشمن صهیونیست را تحقیر کردیم/ گزینه حملات موشکی ما تا ساعت ۲ بامداد روی میز خواهد بود
جمعه 31 ارديبهشت 1400 - 01:47

سخنگوی گردان‌های قسام در سخنانی اعلام کرد که دشمن صهیونیست در سراسر فلسطین اشغالی از حیفا گرفته تا رامون ضربات سختی را دریافت کرده است.

العالم-فلسطین اشغالی

«ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های قسام بامداد امروز در سخنانی همزمان با اعلام آتش‌بس در غزه از سوی مصر گفت که مقاومت توانست دشمن صهیونیست و ارتش آن را در این جنگ تحقیر کند.

وی افزود: به صراحت اعلام می‌کنیم که دشمن در سراسر فلسطین از حیفا گرفته تا رامون ضربات سختی را دریافت کرده است. مقاومت با آتش‌بس موافقت و حمله موشکی را تا ساعت 2 بامداد امروز (زمان اجرای آتش بس) متوقف کرده است.

سخنگوی قسام اضافه کرد: اگرچه مقاومت به درخواست مصر درباره آتش بس پاسخ مثبت داد، اما رفتار دشمن را از نزدیک رصد می‌کنیم و متناسب با آن اقدام خواهیم کرد.

ابوعبیده تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در خصوص توقف درگیری‌ها در برابر یک امتحان حقیقی قرار دارد و گزینه حملات موشکی گسترده از دورترین نقطه شمال فلسطین اشغالی تا جنوب آن تا ساعت 2 بامداد روی میز خواهد بود.

دولت مصر پنجشنبه شب در بیانیه‌ای رسما اعلام کرد که توافق توقف درگیری‌ها بین رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین در غزه حاصل شده است.

در این بیانیه آمده که طبق توافق حاصله قرار است درگیری بین دو طرف به طور همزمان متوقف شود و این توافق از راس ساعت 2 بامداد امروز جمعه (به وقت فلسطین) اجرایی خواهد شد.

تسنیم

پربیننده ترین خبرها