هنیه: غزه در دفاع از مسجدالاقصی و مقدسات اسلامی پیروز شد/نبرد شمشمیر قدس نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملت فلسطین خواهد بود

هنیه: غزه در دفاع از مسجدالاقصی و مقدسات اسلامی پیروز شد/نبرد شمشمیر قدس نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملت فلسطین خواهد بود
جمعه 31 ارديبهشت 1400 - 17:18

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس گفت غزه به عنوان عامل انتفاضه برای دفاع از مسجد الاقصی و مقدسات اسلامی پیروز شد.

العالم فلسطین اشغالی

به گزارش العالم، وی در سخنانی تلویزیونی افزود مقاومت فلسطین در صفی واحد در برابر رژیم صهیونیستی ایستاد و به عمق استراتژیک آن ضربه ای دردناک وارد کرد.

هنیه ادامه داد: ما امروز به دستاوردهای عظیم مقاومت فلسطین در نبرد شمشیر قدس علیه دشمن صهیونیستی افتخار می کنیم.

وی اظهار داشت غزه انتفاضه کرد تا از قدس دفاع کند و مقاومت نه تنها از راهش برنمی گردد بلکه به این مسیر برای آزادی قدس شریف ادامه می دهد.

اسماعیل هنیه خاطر نشان کرد وقتی به دشمن گفتیم که با آتش بازی نکند و از اقصی دست بردارد می دانستیم که چه می گوییم.

رئیس دفتر سیاسی حماس، غزه را شمشیری برنده بر سر صهیونیستها برای دفاع از اقصی در نبرد جاودان شمشیر قدس توصیف کرد و افزود: امروز مقاومت می داند که چگونه به مسیرش برای اخراج رژیم صهیونیستی از خاک فلسطین ادامه دهد.

هنیه گفت: نبرد ما بعد از نبرد شمشیر قدس مانند نبردهای گذشته مان با دشمن صهیونیستی نخواهد بود.

وی افزود: نبرد شمشیر قدس علیه سلطه جویی صهیونیستی یک نقطه عطف تاریخی بزرگ در تاریخ منازعه فلسطین با متجاوزین بود.

اسماعیل هنیه همچنین وحدت و خیزش امت اسلامی و عربی را در برابر رژیم صهیونیستی خواستار شد و گفت: غزه را بازسازی خواهیم کرد و آثار تمدن مان در سرزمین مقدس فلسطین که دشمن آن را ویران کرده را مجدداً خواهیم ساخت.

رئیس دفتر سیاسی حماس در پایان سخنرانی خود، از جمهوری اسلامی ایران به خاطر پشتیبانی های همه جانبه از مقاومت ملت فلسطین در برابر رژیم اشغالگر صهیونیستی تقدیر و تشکر کرد.

پربیننده ترین خبرها