رئیس مجلس پیروزی مقاومت اسلامی در سرزمین‌های اشغالی را تبریک گفت

رئیس مجلس پیروزی مقاومت اسلامی در سرزمین‌های اشغالی را تبریک گفت
يکشنبه 2 خرداد 1400 - 09:08

رئیس مجلس پیروزی مقاومت اسلامی را در غزه و نیز سرزمین‌های اشغالی به امت اسلامی و همه آزادگان جهان تبریک گفت.

العالم - ایران / سیاسی

محمدباقر قالیباف در آغاز نشست علنی امروز مجلس (یکشنبه 2 خرداد 1400) پیروزی مقاومت اسلامی در غزه و سرزمین‌های اشغالی را به امت اسلامی و آزادگان جهان تبریک گفت.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این مقاومت در حقیقت نشان داد که اگر امت اسلامی در سایه وحدت و یگانگی و همبستگی و مبتنی بر سنت‌های الهی گام بردارند، و بر مردم تکیه داشته باشند. در برابر یک رژیم اشغالگر نسل‌کش جنایتکار با همه تجهیزات و امکانات و حمایت غرب و در راس آن آمریکا در یک منطقه‌ای که در محاصره کامل هستند، آنها را سر جایشان می‌نشانند و چنین پیروزی عظیمی رقم می‌خرد.

وی افزود: ان‌شاءالله این درس را که تکیه بر سنت‌های الهی و تکیه بر مردم که رمز موفقیت امت اسلامی است، همیشه داشته باشیم؛ چراکه ما نمونه دهه 60 میلادی را هم دیدیم که کشورهای عربی آن زمان 5 روز هم ن توانستند در مقابل رژیم صهیونیستی مقاومت کنند، اما امروز دیدیم که چگونه مردم غزه مقاومت کردند و به پیروزی رسیدند.

قالیباف اضافه کرد: این پیروزی را به همه مردم غزه تبریک و تهنیت می‌گوییم و از خداوند بزرگ می‌خواهیم صبر جزیل به همه خانواده‌های شهدای مقاومت 10 روزه اخیر عطا بفرماید.

پربیننده ترین خبرها