فوتبال در اروپا | لیورپول به دنبال سهمیه اروپا، لیل در جستجوی قهرمانی

فوتبال در اروپا | لیورپول به دنبال سهمیه اروپا، لیل در جستجوی قهرمانی
يکشنبه 2 خرداد 1400 - 11:23

امروز رقابت‌های فوتبال مهمی در کشورهای مختلف اروپایی برگزار می‌شود.

العالم - اروپا

به گزارش شبکه خبری العالم به نقل از آسوشیتدپرس، امروز نقاط مختلف اروپا شاهد برگزاری رقابت‌هایی مهم در ورزش فوتبال است.

در انگلستان، امروز و در آخرین روز از لیگ برتر این کشور، دو سهمیه باقیمانده لیگ قهرمانان اروپا مشخص می‌شود. اگر چلسی در دیدار با استون ویلا پیروز شود، در کنار هر دو باشگاه شهر منچستر -- منچستر سیتی و منچستر یونایتد -- به لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهد کرد. لیورپول نیز که میزبان کریستال پالاس است، در صورت پیروزی به چهارمین سهمیه لیگ قهرمانان دست خواهد یافت. لستر نیز که در رتبه پنجم قرار دارد، با تاتنهام دیدار می‌کند و برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، تنها امیدوار است چلسی و یا لیورپول دچار لغزش شود.

در رقابت‌های فوتبال فرانسه، لیل برای قطعی کردن قهرمانی خود باید در زمین تیم رده دوازدهمی آنژه پیروز شود. لیل در صورت قهرمانی، به پیشتازی ۱۰ ساله پاریس سن ژرمن پایان خواهد داد و این باشگاه متمول را با یک ناکامی بزرگ مواجه خواهد کرد. پاریس سن ژرمن باید امروز به دیدار تیم رده شانزدهمی برست برود که با خطر سقوط از لیگ دست و پنجه نرم می‌کند.

در ایتالیا نیز امروز رقابتی پرهیجان برای به دست آوردن دو سهمیه باقیمانده از لیگ قهرمانان اروپا رخ خواهد داد. آ.ث. میلان، باشگاهی پرآوازه که می‌کوشد پس از ۸ سال غیبت بار دیگر به رقابت‌های مهم اروپایی بازگردد، به زمین آتالانتا می‌رود. آتالانتا پیشتر به رقابت‌های اروپایی صعود کرده است. ناپولی نیز میزبان هلاس ورونا است. آ.ث. میلان و ناپولی از تیم مشهور و رده پنجمی یوونتوس یک امتیاز بیشتر کسب کرده اند؛ پس یوونتوس که امروز به زمین باشگاه بولونیا می‌رود، برای به دست آوردن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به لغزش یکی از آنها چشم دوخته است. این دیدار می‌تواند آخرین حضور آندره‌آ پیرلو به عنوان سرمربی بر روی نیمکت یوونتوس تلقی شود. اینترمیلان توانست امسال در ایتالیا به مقام نخست دست یابد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها