امیر حاتمی:

پیروزی فلسطین به صهیونیست‌ها فهماند که حواسشان به کار خودشان باشد

پیروزی فلسطین به صهیونیست‌ها فهماند که حواسشان به کار خودشان باشد
يکشنبه 2 خرداد 1400 - 13:23

وزیر دفاع گفت: مقاومت و جنگ مبارزین فلسطینی با دشمن صهیونیستی درس بزرگی به آنها داد و به دشمن فهماند که به جای فضولی در کار دیگران، باید حواسشان به کار خودشان باشد.

العالم - ایران

امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در آیین گشایش نمایشگاه صنایع دفاع، گفت: امروز جمهوری اسلامی در موقعیتی بی نظیر در ابعاد مختلف قرار گرفته که بخشی از این موقعیت مدیون صنایع دفاعی است که متکی بر مردم هستند.

وی افزود: تلفیق توانمندی دفاعی و پشتیبانی مردمی یک قدرت دفاعی اطمینان بخش برای ما ایجاد کرده است و مردم قدردان، این امنیت هستند چون به خوبی می‌دانند چه هزینه‌هایی پرداخته شده است.

وزیر دفاع تاکید کرد: دشمنی که روزی از گزینه‌های روی میز حرف می‌زد، امروز اذعان می‌کند که در حوزه هوایی، اشراف خود را در برابر ایران از دست داده است.

امیر حاتمی، امنیت را برای همه کشورهای دانست و گفت: حاج قاسم با رشادت‌های خود به خوبی نشان داد که ایران اسلامی امنیت را برای همه کشورهای منطقه می‌خواهد؛ امروز رژیم غاصب اسراییل فهمیده است که درخت بی ریشه صهیونیستی پوسیده است و خواهد افتاد

وی با اشاره به دستاوردهای وزارت دفاع در حوزه رزم زمینی نیز، گفت: امروز به دستاوردهای مختلفی در حوزه‌های مختلف دست یافته‌ایم که محدود به رزم زمینی نیست و در حوزه موشکی بدون تردید یکی از قدرت‌های جهانی هستیم و در حوزه پهپاد بالاتر از قدرت‌های برتر جهان هستیم.

وزیر دفاع تاکید کرد: در حوزه هوایی و پشتیبانی و سایر حوزه‌ها با افتخار، کارهای بسیار خوبی انجام شده است. همچنین در پشتیبانی از سایر بخش‌ها مانند خودروسازی، نفت و سایر حوزه‌ها نیز اقدامات بسیار خوبی داشته‌ایم.

امیر حاتمی تاکید کرد: مقاومت و جنگ مبارزین فلسطینی با دشمن صهیونیستی درس بزرگی به آنها داد و به دشمن فهماند که به جای فضولی در کار دیگران و ترور امثال شهید فخری زاده‌ها باید حواسشان به کار خودشان باشد و درخت پوسیده صهیونیست را مراقبت کنند.

وی با اشاره به فعالیت‌های وزارت دفاع در حوزه دفاعی، گفت: محور اصلی فعالیت ما دستیابی به تسلیحات راهبردی در همه حوزه‌ها است و ما اهداف اصلی در حوزه رزم زمینی را محقق کردیم. در حوزه موشکی دارای یک توانمندی حقیقی هستیم که نیروهای مسلح می‌توانند مانند حمله به پایگاه آمریکایی عین الاسد ماموریت خود را انجام دهند.

وزیر دفاع تاکید کرد: ما در پدافند ارتفاع بالا، متوسط و پایین انواع سامانه‌ها را در اختیار داریم، البته باید با کمک مجلس و دولت کمیت را افزایش دهیم.

امیر حاتمی با بیان اینکه در سایر حوزه‌های ماموریتی اعم از معیشت کارکنان نیروهای مسلح کارهای بسیار خوبی انجام شده است، اظهار داشت: خوشبختانه در این چهار سال توانستیم به قول‌هایی که به ملت و مجلس داده بودیم عمل کنیم.

مهر

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها