توییت آتشین مجری الجزیره علیه رژیم‌های سازشکار عربی

توییت آتشین مجری الجزیره علیه رژیم‌های سازشکار عربی
دوشنبه 3 خرداد 1400 - 11:52

فالورای مجری شبکه الجزیره قطر "جمال ریان"در واکنش به سئوال جنجالی او درباره کشوری که نقش اسرائیل را در بر هم زدن امنیت منطقه ایفا می‌کنند، نوشتند: یک دولت نیست بلکه چند دولت هستند.

العالم- کشکول

جمال ریان، روزنامه‌نگار فلسطینی در توییتی نوشته است: "اسرائیل در یمن، لیبی، عراق، سوریه و در مناطق بحران‌زده جنگیده است و با پول و سلاح انقلاب‌های بهار عربی را خاموش کرد و به امنیت ملی کشورها ضربه زده؟ ولی به اسم یک کشور عربی. این کدام دولت عربی است؟"

کاربران در واکنش به این توییت، کشورهای سازشکار عربی و کشورهایی را که در مقابل جنایات رژیم اشغالگر اسرائیل علیه فلسطین و مقدسات در اراضی اشغالی سکوت کرده‌اند، محکوم کردند.

کاربران تأکید کردند، کشورهای عربی و در راس آنها امارات متحده عربی سیاست‌های رژیم اشغالگر را در منطقه پیاده می‌کند، و حکام اماراتی هنوز به این درک نرسیده‌اند که فروختن وجدان‌ها خواری و خیانت به دنبال دارد. آنها وجدان‌های‌شان را فروخته‌اند.

ملت‌های عربی و اسلامی که سکوت رژیم‌های سازشکار عربی در مقابل جنایات و اتفاقات صورت‌گرفته در یمن، عراق، لیبی، لبنان و نوار غزه را زیر سوال برده‌اند، خواستار آن شده‌اند که وجدان‌های حاکمانی که شکست سیاسی خورده‌اند بیدار شود.

پربیننده ترین خبرها