رئیس شورای عالی سیاسی یمن: مقاومت گزینه کارساز علیه صهیونیست‌هاست

رئیس شورای عالی سیاسی یمن: مقاومت گزینه کارساز علیه صهیونیست‌هاست
چهارشنبه 5 خرداد 1400 - 10:45

رئیس شورای عالی سیاسی یمن در پیامی، عید مقاومت و آزادی را به لبنانی‌ها تبریک گفت و بر موثر بودن گزینه مقاومت در مقایسه با گزینه‌های شکست خورده تاکید کرد.

العالم _ یمن

«مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن در پیامی عید مقاومت و آزادی را به لبنانی‌ها تبریک گفت.

وی با ارسال پیام تبریکی به میشل عون رئیس جمهور و ملت لبنان، عید مقاومت و آزادی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: بیست و یکمین سالگرد عید مقاومت و آزادی را که به اخراج رژیم اشغالگر از جنوب لبنان انجامید، صمیمانه به شما (میشل عون) و ملت لبنان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

آزادسازی جنوب لبنان، گواه عملی بر موثر بودن مقاومت در مقایسه با سایر گزینه‌های شکست خورده حل و فصل بحران است که تاکنون هیچ حقی را (برای ملت فلسطین) نستانده و دستاوردی برای آنها به ارمغان نیاورده است، بلکه حقوق را ضایع کرده و فرصت زیادی به دشمن داده است تا اشغالگری و قدرت نمایی خود را به زیان مسائل محوری امت و عزت و استقلال آن تقویت و تثیبت کند. پس از اینکه امت گرفتار نکبات و نکسات شده بود، عید مقاومت و آزادسازی فرا رسید تا پایان بخش شکست‌ها و آغازگر دوره پیروزی‌ها باشد. این باعث افتخار لبنان و مقاومت آن است که به امت، امید آزادی و استقلال بخشیدند.

یادآور می شود که «محمد عبدالسلام»، سخنگوی رسمی جنبش انصارالله یمن هم، سالروز پیروزی بر دشمن صهیونیستی و شکست نظامی ذلت بار این رژیم در جنوب لبنان را به لبنان تبریک گفته بود.

سخنگوی جنبش انصارالله یمن تأکید کرد: بزرگداشت سالروز این پیروزی امسال با پیشرفت کیفی مقاومت فلسطینی هم زمان شده است.

عبدالسلام در حساب رسمی خود توئیت کرد: سالروز پیروزی و آزادسازی را که موجب خروج دشمن با شکستی خفت بار در جنگی نظامی را به لبنان تبریک می‌گوییم.

وی در ادامه توئیت خود افزود: سالروز امسال با پیشرفت کیفی مقاومت فلسطینی در نبرد سیف القدس (شمشیر قدس) هم زمان شده است، تا به همگان یادآور شود که راه آزادی و بازگرداندن حق و حقوق، بدون از خودگذشتگی و فداکاری و مبارزه در راه خدا میسر نیست.

تسنیم

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها