وزیر جنگ رژیم صهیونیستی لبنان را تهدید کرد

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی لبنان را تهدید کرد
پنج‌شنبه 6 خرداد 1400 - 05:11

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با تهدید درباره تهاجم به لبنان در صورت وقوع هرگونه حمله‌ای از شمال فلسطین اشغالی، مدعی شد که ارتش این رژیم برای پاسخ دادن به هرگونه عملیاتی از نوار غزه آماده است.

العالم - فلسطین اشغالی

مسئولان رژیم صهیونیستی که از سخنرانی روز گذشته «سید حسن نصرالله» دبیر کل جنبش مقاومت حزب‌الله لبنان به وحشت افتاده‌اند، برای جلوگیری از نمایان شدن نگرانی‌های خود، پشت اظهارات تهدیدآمیز پوشالی و تکراری علیه لبنان پنهان شدند.

«بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی شامگاه چهارشنبه در سی‌ونهمین سالگرد اولین جنگ با لبنان در سال ۱۹۸۲، درباره وقوع هرگونه حمله‌ای از شمال فلسطین اشغالی به این رژیم هشدار داد.

به نوشته وبگاه «آی۲۴ نیوز»، گانتز مدعی شد: «ما آماده‌ایم تا از شهروندان اسرائیلی محافظت کنیم. اگر حمله‌ای از شمال حادث شود، لبنان خواهد لرزید... خانه‌هایی که تسلیحات و تروریست‌ها در آن مخفی شدند، ویران خواهد شد».

بر اساس این گزارش، وی در ادامه ادعاهای بی‌اساس خود افزود: «لیست ما از اهداف لبنان، بسیار بزرگتر و مهمتر از لیستی است که برای نوار غزه داشتیم و این لیست آماده است تا در صورت نیاز، تصویب شود».

روز گذشته بود که دبیر کل حزب‌الله در سخنرانی خود به مناسبت «عید مقاومت و آزادسازی»، زوال رژیم صهیونیستی را نزدیک‌تر از قبل دانست و با بیان اینکه تعرض به قدس باید معادل جنگ منطقه‌ای باشد، تأکید کرد که نتیجه این جنگ چیزی جز زوال اسرائیل نخواهد بود.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که در برابر محور مقاومت به استیصال افتاده، در واکنش به اظهارات «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در نوار غزه نیز تهدید کرد: «اسرائیل تمایل داشت شاهد بازسازی غزه باشد. اما اگر دور جدیدی از خصومت‌ها آغاز شود، ارتش اسرائیل برای پاسخ دادن تردید نخواهد کرد».

به نوشته آی‌۲۴نیوز، گانتز در اظهاراتی ضد بشری و جنایتکارانه، تاکید کرد تا زمانی که اجساد دو نظامی اسرائیلی هلاک‌شده در جنگ ۲۰۱۴ غزه به این رژیم تحویل نشود، تل‌آویو اجازه بازسازی نوار غزه را صادر نمی‌کند.

پیش از این نیز، «اسرائیل کاتص» وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی و عضو کابینه سیاسی-امنیتی این رژیم، با تهدید السنوار به ترور، مدعی شد اینکه تل‌آویو با نوار غزه آتش‌بس یکجانبه اعلام کرده به معنی مصون شدن رهبران مقاومت فلسطینی از عملیات‌های ترور نیست.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها