سیلی مردم سوریه به نیروهای شر و ظلمت

سیلی مردم سوریه به نیروهای شر و ظلمت
پنج‌شنبه 6 خرداد 1400 - 17:26

رژیم های مرتجع عرب در روزهای اخیر از رسانه ها و قلم به دستان مزدور خود برای بی اهمیت جلوه دادن حضور پرشور مردم سوریه در انتخابات ریاست جمهوری استفاده کردند اما با شکست مواجه شدند.  

العالم کشکول

ائتلاف رسانه ای آمریکایی اسرائیلی و ارتجاع عرب در تبلیغات اخیرشان به اعمال محدودیت توسط برخی کشورهای جهان برای اتباع سوریه جهت شرکت در انتخابات و حتی حمله به رای دهندگان سوری در برخی از کشورها اشاره نکردند اما اقدام به بزرگنمایی تجمعات گروهکهای تروریستی، تکفیری و وهابی در ادلب کردند و آن را به عنوان تظاهرات مردم سوریه علیه انتخابات جلوه دادند.

البته این رفتار ائتلاف شر طبیعی است زیرا پس از سالهای متمادی توطئه نتوانستند مانع تحقق آرزوی مردم سوریه برای ایجاد صلح در کشورشان شوند، لذا برخی اعضای گروههای تکفیری در ادلب در مصاحبه با رسانه های ائتلاف شر، انتخابات را به شدت مورد انتقاد قرار دادند که نشانه خشم و استیصال آنان نسبت به پیروزی سوریه بر محور شر و ظلمت است.

در این میان اهالی ادلب می دانند که به خاطر خونخواری گروههای جنایتکار تروریستی در این منطقه قادر نیستند صدای واقعی شان را به گوش جهانیان برسانند می دانند که گروههای مزبور که دستشان به خون هزاران سوری آلوده است، هیچ مشروعیتی ندارند و دنیا نیز فریب آنان و این تظاهرات یا مصاحبه را نخواهد خورد.

از سوی دیگر، غرب که بیش از 10 سال است از توطئه علیه مردم سوریه حمایت می کند، در حالی نسبت به شفاف بودن انتخابات سوریه ابراز تردید کرده که خود از دیکتاتورترین رژیمهای قبیله ای عرب دفاع می کند که مردم آن تاکنون حتی در انتخابات سندیکای آرایشگران شرکت نکرده اند.

بهترین پاسخ به جنجال آفرینی غربیها و مزدورانشان در ادلب را بشار اسد رئیس جمهور سوریه داد که گفت: انتخابات ثابت کرد که مردم سوریه آزادند و تصمیم نه با بیگانگان بلکه با این مردم است.

آنچه در سوریه رخ داد بر خلاف ادعای غرب، جنگ داخلی نبود بلکه جنگ برای نابود سازی محور مقاومت و سوق دادن سوریه به جرگه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و صف سازشکاران بود اما پس از گذشت 10 سال از پایداری افسانه ای ارتش سوریه امروز این مردم سوریه هستند که با حضور پرشور خود در انتخابات سیلی محکمی به نیروهای شر و ظلمت زدند.

پربیننده ترین خبرها