حزب الله: ملت سوریه از طریق انتخابات پایبندی خود را به وحدت ملی ثابت کردند

حزب الله: ملت سوریه از طریق انتخابات پایبندی خود را به وحدت ملی ثابت کردند
جمعه 7 خرداد 1400 - 23:07

حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای ضمن تبریک پیروزی بشار اسد درانتخابات این کشور تاکید کرد ملت سوریه از طریق صندوق‌های رای پایبندی خود را به وحدت ملی و آرمان فلسطین ثابت کردند.

العالم - لبنان

حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای پیروزی بشار اسد در انتخابات ریاست جمهوری سوریه را تبریک گفت.

در این بیانیه آمده است: حزب الله گرمترین و صمیمانه تبریکات را خدمت بشار اسد رئیس جمهور و ملت برادر سوریه ابراز می‌دارد که پس از یک فرآیند انتخاباتی بزرگ، مجددا به عنوان رئیس جمهور سوریه برگزیده شد.

در بیانیه حزب الله آمده است: انتخابات سوریه یک همه پرسی مردمی و سیاسی گسترده بود که با حضور گسترده و بی سابقه در پای صندوق‌های رای همراه بود و تظاهرات سراسری سوریه در قبل و بعد این انتخابات هم یک عروسی ملی بزرگ در سراسر خاک سوریه آزاد شده از چنگال اشغالگری و تروریسم بود.

در ادامه بیانیه آمده است: سوری‌ها بار دیگر از طریق صندوق‌های رای پایبندی کامل خود را به وحدت ملی و مخالفت خود را با تفرقه، طائفه‌گری و تجزیه اعلام کردند، همان گونه که بارها و بارها با رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های خود این قضیه را ثابت کردند.

حزب الله افزود: ملت سوریه با برگزاری موفق انتخابات همچنین پایبندی خود را به گزینه سیاسی نشان داد که سوریه در طول تاریخ معاصر خود با پایبندی کامل به آرمان فلسطین و مقابله با اشغالگری و تجاوز و رد تکفیر، خیانت و تروریسم در پیش گرفته است.

این جنبش تاکید کرد: ما امیدواریم که سال‌های آتی فرصتی بزرگ برای بازگشت سوریه به ایفای نقش طبیعی خود در سطح جهان عربی و در سطح بین المللی باشد و ضمن تحقق همه امیدهای ملت سوریه در توسعه و شکوفایی، تلاش‌های بزرگ آن با بازسازی و بازگشت آوارگان همراه شود و این روند با آزادسازی همه مناطق تحت کنترل اشغالگران و تروریست‌ها کامل شود.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها