ابوحمزه خطاب به اسراییلی ها: فقط شکست در انتظار شماست

ابوحمزه خطاب به اسراییلی ها: فقط شکست در انتظار شماست
شنبه 8 خرداد 1400 - 20:20

سخنگوی نظامی گروهان های قدس گفت: به دشمن نادانمان می گوییم که ما ملت فلسطین را داریم و شما در فلسطین بجز شکست و رعب و وحشت چیزی عایدتان نخواهد شد.

العالم ـ فلسطین

ابوحمزه عصر امروز شنبه در یک رژه نظامی در میدان الکتیبه در غرب شهر غزه اظهار داشت: پس از شکست دشمن و سران ارتشش و شهرکنشینان تندرو، درس عبرتی به آنها دادیم مبنی بر آنکه قدس شمشیری برنده است و مقدسات ما خط قرمز هستند.

وی خاطرنشان کرد: به تمام جهانیان می گوییم که فلسطین مال ماست، قدس متعلق به ماست. این سرزمین فقط متعلق به ملت ماست و قدس نیز انشاالله به زودی آزاد خواهد شد.

سخنگوی گروهان های قدس افزود: 11 روز به همراه گروهان های قدس و دیگر گروههای مقاومت در نبرد قهرمانانه سیف القدس با عزیمت و اصرار و پافشاری برای قدس عزیز در مقابل دشن ایستادیم. بانک اهداف این دشمن فقط شماری برج ها و منازل و خون کودکان و بیگناهان بود.

ابوحمزه گفت: ما در این نبرد با خون شهیدانمان یک پیروزی جدید برای ملتمان به ثبت رساندیم و دشمن را به خاک ذلت کشاندیم. ما به خون این شهیدان اعم از مبارز و فرمانده و دیگر هموطنان شهیدمان می بالیم.

وی ثبات و ایستادگی مبارزان مقاومت در میدان های نبرد در برابر قدرتمندترین نیروی هوایی در منطقه را ستود و گفت: رژیم صهیونیستی تلاشی نافرجام برای نابودی ملت ما می کند در حالی که مردم ما همواره به آزادی سرزمین خود و بازپس گیری قدس چشم دوخته اند و راه رهبران شهید از جمله دکتر فتحی شقاقی و دمتر رمضان شلح و دیگر شهدای بزرگوار را ادامه می دهند.

پربیننده ترین خبرها