انتقاد سخنگوی ستاد زاکانی از تغییر زمان مناظره‌های انتخاباتی

انتقاد سخنگوی ستاد زاکانی از تغییر زمان مناظره‌های انتخاباتی
دوشنبه 10 خرداد 1400 - 14:33

سخنگوی ستاد علیرضا زاکانی نامزد سیزدهیمن دوره انتخابات ریاست جمهوری از تغییر در زمان مناظره‌های ۷ نامزد انتقاد کرد.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

مالک شریعتی روز دوشنبه در انتقاد از تغییر زمان برگزاری مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به خبرنگاران گفت: ستاد انتخابات کشور و کمیسیون تبلیغات تصمیم گرفتند که زمان برگزاری مناظره نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تغییر کند و علت آن را همزمانی با مسابقات تیم ملی فوتبال عنوان کردند. سوال اینجاست که مگر زمان پخش مسابقات فوتبال پیش از این مشخص نبود؟

سخنگوی ستاد علیرضا زاکانی تصریح کرد: انتقاد ما به همین روش مدیریتی در کشور است که بی‌نظمی و عدم برنامه‌ریزی از قبل در آن دیده می‌شود.

به گفته شریعتی این اتفاق در این زمان سبب به هم زدن نظم برنامه‌ریزی برگزاری مناظره های انتخابات ریاست جمهوری می شود.

سخنگوی ستاد زاکانی ادامه داد: انتخابات مقوله ای است که باید نظم آن در حد اعلا باشد و زمان برگزاری انتخابات و مسابقات فوتبال از مدت‌ها قبل مشخص شده بود و باید برنامه بهتری برای این موضوع در نظر گرفته می‌شد.

وی با اشاره به پیشنهاد ستاد انتخابات کشور برای روزهای جایگزین اجرای مناظره‌ها گفت: در این باره هم دو زمان متفاوت تعیین شده است و زمان آن به صورت دقیق مشخص نشده که نشان دهنده ضعف در برنامه‌ریزی است.

قرار بود مناظره های انتخاباتی در ساعت ۱۷ هفدهم خرداد، ساعت ۱۵ بیست و یکم و ۱۷ بیست و پنجم خرداد برگزار شود اما کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری تصمیم گرفت زمان برگزاری مناظره‌ها به روزهای ۱۶، ۲۰ و ۲۴ یا ۱۸، ۲۲ و ۲۶ خرداد تغییر کند.

تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیا در روزهای ۱۳، ۱۷، ۲۱ و ۲۵ خرداد ماه به ترتیب به مصاف تیم‌های هنگ کنگ، بحرین، کامبوج و عراق می‌رود.

پربیننده ترین خبرها