تجدید بیعت ظریف و مدیران وزارت خارجه با آرمان‌های امام خمینی (ره)

تجدید بیعت ظریف و مدیران وزارت خارجه با آرمان‌های امام خمینی (ره)
چهارشنبه 12 خرداد 1400 - 14:46

در آستانه فرارسیدن ۱۴ خردادماه سالروز رحلت امام خمینی (ره)، بنیان گذار انقلاب اسلامی مدیران وزارت خارجه با حضور در مرقد امام خمینی با آرمان‌های ایشان تجدید بیعت کردند.

العالم _ ایران / سیاسی

این مراسم با حضور محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی یادگار امام (ره) و جمعی از مدیران وزارت خارجه برگزار شد .

همچنین بعد از این مراسم در آستانه سی و دومین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره)، مرکزمطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه از ساعت ١۴ ، نشست تخصصی بین المللی پیرامون اندیشه سیاسی حضرت امام(ره) را به صورت مجازی برگزار می‌نماید.

در این همایش بین المللی که در حرم حضرت امام(ره) و با حضور حجت الاسلام سید حسن خمینی، دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان و تنی چند از مقامات ارشد سیاسی داخلی همراه خواهد بود، اندیشمندان و شخصیت های برجسته فکری از اندیشکده‌های داخلی و بین المللی در خصوص امام خمینی و تحولات جهان معاصر همچنین فرصت و چالش های پیش روی جهان اسلام سخنرانی خواهند نمود.

برگزاری کنفرانس مذکور با رویکرد تحولات منطقه ای با تاسی از رهنمودهای تاریخی حضرت امام در خصوص جهان اسلام و مساله فلسطین برگزار خواهد شد.

این همایش به صورت زنده از طریق سایت مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه به آدرس WWW.IPIS.IR پخش خواهد شد.

پربیننده ترین خبرها