بیانیه اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین | مقاومت از نزدیک پیگیر رفتارهای دشمن است/ در صورت خطا وارد میدان می شویم

بیانیه اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین | مقاومت از نزدیک پیگیر رفتارهای دشمن است/ در صورت خطا وارد میدان می شویم
دوشنبه 17 خرداد 1400 - 19:11

اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد که در صورتی که دشمن بخواهد دوباره به همان شرایط قبل از 11 می بازگردد، وارد میدان شده و هرگز به دشمن اجازه نخواهند داد بحران‌های داخلی خود را به ملت فلسطین انتقال دهد.

العالم - فلسطین اشغالی

اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای عموم ملت فلسطین در قدس، کرانه باختری و سرزمین‌های اشغالی 1948 را به مقابله با اشغالگران اسرائیلی به هر شیوه ممکن و جلوگیری از اجرای طرح‌های یهودی‌سازی و شهرک‌سازی این رژیم در اراضی اشغالی دعوت و تاکید کرد که مقاومت آماده دفاع از آنان در لحظه مناسب خواهد بود.

متن کامل بیانیه اتاق مشترک گروه های مقاومت فلسطین:

ملت و مقاومت ما در مقابله با دشمن صهیونیستی در نبرد شمشیر قدس حماسه ای قهرمانانه به ثبت رساندند. ملت ما با حفظ وحدت و انسجام و با اشکال مختلف مقاومت توانست پوزه اشغالگران را به خاک بمالد و طرح های آنها برای تحمیل واقعیت های جدید در قدس شریف را ناکام بگذارد.

دشمن بزدل در محاسباتش خطا کرد. او گمان کرد که زمینه برای اینگونه اقدامات احمقانه و حساب نشده مهیا است. گمان کرد که فرصتی طلایی در اختیار دارد تا به مقدسات ما و اصول و آرمان های تثبیت شده ما ضربه بزند. اما پاسخ ما تکان دهنده بود.

مقاومت که در طول سالیان دراز برای محافظت از قدس، قدرت و توان خود را افزایش داده بود و به همراه مردمش محاصره و قحطی را تحمل کرده بود، اینک نمی توانست سکوت کند.

از این رو در این نبرد بهترین یار و یاور مردم قدس و کرانه باختری بود. مردم ما در سرزمین های اشغالی و تمام امت ما با یکدیگر متحد شدند و این امر محاسبات رژیم اشغالگر را بر هم زد. رژیم صهیونیستی فهمید که الاقصی مردانی دارد که برای دفاع از مقدسات خود لحظه ای درنگ نمی کنند و این امر سبب شد تا تجاوزگری خود را متوقف کند و به جز شکست و ناکامی در این نبرد چیزی عایدش نگشت.

در سایه انتشار اخبار و گزارش‌هایی مبنی بر برگزاری راهپیمایی پرچم و اوضاع حاکم بر محله شیخ جراح و کل شهر قدس، اتاق مشترک مقاومت فلسطین این موارد را مورد تاکید قرار می‌دهد:

نخست: فرماندهان اتاق مشترک مقاومت از نزدیک پیگیر رفتارهای دشمن صهیونیستی در شهر قدس هستند و در صورتی که دشمن بخواهد دوباره به همان شرایط قبل از 11 می بازگردد، وارد میدان شده و هرگز به دشمن اجازه نخواهند داد بحران‌های داخلی خود را به ملت فلسطین انتقال دهد.

دوم: از مقاومت و پایداری ملت فلسطین در هر مکانی تقدیر می‌کنیم، این ملت قادر است طرح‌های دشمن صهیونیستی برای نابودی مسئله فلسطین را به نابودی بکشاند.

سوم: عموم ملت فلسطین در قدس، کرانه باختری و سرزمین‌های اشغالی 1948 را به مقابله با اشغالگران اسرائیلی به هر شیوه ممکن و جلوگیری از اجرای طرح‌های یهودی‌سازی و شهرک‌سازی این رژیم در اراضی اشغالی دعوت و تاکید می‌کنیم که مقاومت آماده دفاع از آنان در لحظه مناسب خواهد بود.

پربیننده ترین خبرها