مصاف تیم ملی فوتبال ایران با ضعیف ترین خط دفاعی مرحله انتخابی جام جهانی قطر

مصاف تیم ملی فوتبال ایران با ضعیف ترین خط دفاعی مرحله انتخابی جام جهانی  قطر
جمعه 21 خرداد 1400 - 16:10

تیم ملی فوتبال ایران در دور دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ساعت 19 امشب (جمعه) به مصاف کامبوج ضعیف‌ترین خط دفاع این رقابت‌ها می رود.

العالم ـ ایران ـ ورزشی

تیم ملی فوتبال ایران در هفتمین بازی خود در دور دوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین باید ساعت 19 امشب در ورزشگاه خلیفه بحرین به مصاف کامبوج برود. دیدار با تیم آخر گروه که تنها سه امتیاز آن مهم است و اگر در رده دوم گروه قرار بگیریم، نتیجه‌اش برای محاسبه بهترین تیم‌های دوم بی‌اهمیت است.

پس از بازی با کامبوج، آخرین بازی ایران در انتخابی جام جهانی 2022 قطر با عراق خواهد بود.

کامبوج در گروه سوم از هفت بازی تنها یک امتیاز از کامبوج گرفته و در ۶ دیدار دیگر شکست خورده است. این تیم در ۲ بازی به انجام رسانده در خاک بحرین به ترتیب با نتایج هشت بر صفر و چهار بر یک به بحرین و عراق باخت تا نشان دهد نسبت به ۲ سال قبل چیزی تغییر نکرده و آنها همچنان همان تیم بی‌دفاع هستند.

در بازی رفت ایران و کامبوج احمد نوراللهی، سردار آزمون(۳)، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سوئی(گل به خودی)، کریم انصاری‌فرد(۴)، مهدی طارمی، محمد محبی(۲) و مهرداد محمدی موفق به گلزنی شدند. علیرضا بیرانوند هم یک پنالتی از تیم کامبوج گرفت.

گزارشگر دیدار ایران ـ کامبوج کیست؟

بازی تیم ملی فوتبال ایران و کامبوج در رقابت‌ های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را محمد سیانکی گزارش می کند.

این دیدار به صورت زنده از شبکه سه سیما به روی آنتن می‌ رود.

بعد از پایان بازی ایران و کامبوج در ورزشگاه خلیفه در شهر عیسی تاون، تیم‌های عراق و هنگ‌کنگ هم مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد. دیدار رفت این ۲ تیم با برتری ۲ بر صفر عراق همراه شد.

پربیننده ترین خبرها