تکمیل فرایند ورود نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به محل آخرین مناظره انتخاباتی+ ویدیو

تکمیل فرایند ورود نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به محل آخرین مناظره انتخاباتی+ ویدیو
شنبه 22 خرداد 1400 - 15:47

نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری امروز (شنبه) ساعت 17 سومین و آخرین مناظره سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را برگزار می کنند.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در حال ورود به محل سومین مناظره انتخاباتی هستند.

علیرضا زاکانی، محسن رضایی میرقائد، محسن مهرعلیزاده، سیدابراهیم رئیسی، عبدالناصر همتی و سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی تا کنون وارد محل آخرین مناظره انتخاباتی در رسانه ملی شده اند.

سعید جلیلی نیز به عنوان هفتمین و آخرین نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد محل مناظره انتخاباتی در صدا و سیما شد.

ترتیب ورود نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری 1400 به محل مناظره انتخاباتی در صدا و سیما بر اساس قرعه کشی صورت گرفته است.

سومین مناظره سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز (شنبه 22 خرداد) ساعت ۱۷ آغاز می‌شود.

سخنان زاکانی پس از ورود به محل مناظره

مناظره

زاکانی پس از ورود به محل مناظره انتخاباتی در پاسخ به سوال خبرنگار صدا وسیما در خصوص این که، آخرین مناظره دغدغه های مردم هست. برای درک عینی و شناخت واقعی از دغدغه های مردم شما بطور معمول از چه روشی استفاده می کنید،حضور در میان مردم یا اکتفا به گزارش های مکتوب وحرف های اطرافیان ؟ گفت: هفته ای دو روز (پنج شنبه و جمعه) در میان مردم هستم و پای صحبت های مردم می نشینم.

وی افزود:اگر مردم نبودند ما به عنوان مسئول اینجا نبودیم، عده ای نام مردم را به زبان می آورند اما آنچه را که مردم دارند راهزنی می کنند.

سخنان محسن رضایی پس از ورود به محل مناظره

مناظره

رضایی نیز پس از ورود به محل مناظره انتخاباتی به سوال خبرنگار صدا و سیما در خصوص این که، آخرین مناظره با موضوع دغدغه های مردم است، برای درک عینی و شناخت واقعی از دغدغه های مردم شما بطور معمول از چه روشی استفاده می کنید، حضور در میان مردم یا اکتفا به گزارش های مکتوب وحرف های اطرافیان ؟ پاسخ داد.....

محسن رضایی افزود: منابع یارانه ۴۵۰ هزار تومانی تامین خواهد شد.

وی گفت: مهمترین مشکل ما نامزدها، بی‌اعتمادی مردم است. وقتی اتفاقی رخ می‌دهد، دولت مردان با مردم صحبت نمی‌کنند و می‌گویند همین است که هست!

رضایی خاطرنشان کرد، دولت ما به رویکرد همین که هست پایان خواهد داد.

سخنان محسن مهرعلیزاده پس از ورود به محل مناظره

مناظره

محسن مهر علیزاده بعد از ورود به محل مناظره انتخاباتی در پاسخ به سوال خبرنگا صداو سیما درخصوص این که آخرین مناظره با موضوع دغدغه های مردم است، برای درک عینی و شناخت واقعی از دغدغه های مردم شما بطور معمول از چه روشی استفاده می کنید، حضور در میان مردم یا اکتفا به گزارش های مکتوب وحرف های اطرافیان ؟ خاطرنشان کرد، دغدغه های مردم زمانی شناخته می شود که صدای مردک بدون سانسور و تغییر به گوش مسئولان برسد.

وی افزود: زمانی که دولت از متخصصان امر بدون توجه به خودی یا ناخودی استفاده کند، دغدغه های مردم شناخته می شود.

مهرعلیزاده گفت: اگر شفافیت باشد و مطالبات مردم در رسانه ها و مطبوعات منتشر شود دغدغه ها مشخص می شود.

سخنان سیدابراهیم رئیسی پس از ورود به محل مناظره

مناظره

سید ابراهیم رئیسی پس ورود به صدا وسیما در پاسخ به سوال خبرنگار این رسانه ملی در خصوص این که آخرین مناظره با موضوع دغدغه های مردم است، برای درک عینی و شناخت واقعی از دغدغه های مردم شما بطور معمول از چه روشی استفاده می کنید، حضور در میان مردم یا اکتفا به گزارش های مکتوب وحرف های اطرافیان ؟افزود: یکی از شروط موفقیت یک مدیر، مردمی بودن اوست.

وی گفت: مدیرانی را برای اداره کشور انتخاب می کنیم که دارای 3 ویژگی مهم مردمی بودن، ضد فساد بودن و روحیه انقلابی داشتن به این معنی که اهل "ما می توانیم" باشد.

سخنان عبدالناصر همتی پس از ورود به محل مناظره

مناظره

عبدالناصر همتی پس از ورود به محل مناظره انتخاباتی در پاسخ به سوال خبرنگار صدا و سیما مبنی بر این که آخرین مناظره با موضوع دغدغه های مردم است، برای درک عینی و شناخت واقعی از دغدغه های مردم شما بطور معمول از چه روشی استفاده می کنید، حضور در میان مردم یا اکتفا به گزارش های مکتوب وحرف های اطرافیان ؟ خاطرنشان کرد: رئیس جمهور باید منتخب اکثریت مردم باشد نه اقلیت.

همتی افزود: اینکه رئیس جمهور در اتاق شیشه ای باشد و از طریق دیگران از جامعه با خبر شود معنی ندارد.

وی گفت:می خواهیم نشان دهیم با تعامل می شود هر کاری کرد. از جمله کسانی هستم که حتما در بین مردم خواهم رفت.

سخنان قاضی‌زاده هاشمی پس از ورود به محل مناظره

مناظره

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی پس از ورود به محل مناظره انتخاباتی در پاسخ به سوال خبرنگار صدا و سیما گفت: کار آمریکایی‌ها کش دادن مذاکرات است که دست بالا را داشته باشند.

وی افزود: از مردم عزیز تشکر می‌کنم بعد از مناظره اول با سیل عظیم استقبال مواجه شدم.

قاضی زاده هاشمی خاطرنشان کرد، کسی بجز بودن در میان مردم نمی‌تواند دغدغه‌های مردم را درک بکند. لازمه یک مدیر در جمهوری اسلامی همراهی با مردم است.

سخنان سعید جلیلی پس از ورود به محل مناظره

مناظرهسعید جلیلی پس از ورود به محل آخرین مناظره انتخاباتی در پاسخ به سوال خبرنگار صدا و سیما گفت: ۱۲۰ سفر به استان‌های کشور داشتم.

وی افزد: دغدغه مردم چیزی نیست که با یک گزارش یا یک حضور در میان مردم فهمیده شود، به ویژه برای کسی که رئیس‌جمهور است. رئیس‌جمهور باید دغدغه همه مردم ایران را بداند.

جلیلی خاطرنشان کرد، در هشت سال گذشته در تمام استان‌ها و شهرها و روستاها جلسات متعدد برگزار کردیم و مشکلات مردم و اصناف و تولیدکنندگان را بررسی کردیم و برای آنها راهکار داریم.

وی گفت:بسیاری از دغدغه‌های مردم مثل کرونا نیست که ناشناخته باشد و راهکار آن مشخص نباشد، راه‌حل رفع مشکلات مردم مشخص است و فقط اراده جدی می‌خواهد.

پربیننده ترین خبرها