نفتالی بنت: شهرک سازی را ادامه خواهم داد/ ایران «بزرگترین تهدید» برای اسراییل است

نفتالی بنت: شهرک سازی را ادامه خواهم داد/ ایران «بزرگترین تهدید» برای اسراییل است
يکشنبه 23 خرداد 1400 - 18:54

نفتالی بنت نخست وزیر مکلف به تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی گفت که شهرک سازی را با شدت و قوت ادامه خواهد داد.

العالم - فلسطین

نفتالی بنت امروز (یکشنبه) در جلسه رای اعتماد کنست به کابینه وی افزود که در همه مناطق فلسطینی نشین خصوصاً در منطقه «ج» کرانه باختری رود اردن به شهرک سازی ادامه خواهد داد.

نخست وزیر مکلف به تشکیل کابینه اسرائیل به بحران های داخلی رژیم صهیونیستی اشاره و خاطرنشان کرد که برای پایان دادن به این بحران تلاش خود را خواهد کرد.

بنت همچنین در لفاظی علیه ایران به برنامه هسته ای صلح آمیز تهران اشاره کرد و گفت که اولین اقدام کابینه وی مقابله با برنامه هسته ای ایران خواهد بود.

وی در ادعایی واهی و بی اساس برنامه هسته ای صلح آمیز ایران را «بزرگترین تهدید» برای رژیم اشغالگر صهیونیستی توصیف کرد.

بنت همچنین مدعی شد که ایران گروه های به اصطلاح تروریستی زیادی را تشکیل داده و در سوریه و لبنان و باریکه غزه و غیره مستقر کرده است.

وی با تکرار ادعاهای واهی رژیم صهیونیستی و همپیمانانش مبنی بر تلاش ایران برای ساخت بمب هسته ای، مدعی شد که به ایران اجازه ساخت بمب هسته ای را نخواهد داد.

بنت در همین راستا افزود: عزم و تصمیم ما برای مقابله با ایران باعث شد که دولت قبلی آمریکا از توافقنامه هسته ای (برجام) خارج شود.

وی به امضای توافقنامه عادی سازی روابط با امارات در سپتامبر 2020 اشاره کرد و گفت که اسرائیل به تلاش های خود برای عادی سازی روابط با تعداد بیشتری از کشورهای خاورمیانه ادامه خواهد داد.

نخست وزیر مکلف به تشکیل کابینه اسرائیل همچنین از جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به علت حمایت هایش از اسرائیل در تجاوز اخیر این رژیم به باریکه غزه تشکر کرد و افزود: بایدن گفته است «تا زمانی که همه کشورهای منطقه اسرائیل را به عنوان کشوری یهودی به رسمیت نشناسند، صلحی در منطقه وجود نخواهد داشت».

پربیننده ترین خبرها