گزارش خبرنگار العالم از جنجال در جلسه رای اعتماد به کابینه نفتالی بنت+ ویدیو

يکشنبه 23 خرداد 1400 - 22:46

خبرنگار شبکه العالم در شهر اشغالی قدس گزارش داد، کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) در جلسه رای اعتماد به کابینه نفتالی بنت بسیار پرهیاهو و جنجالی بود و بنت در این جلسه سخنرانی کرد و برنامه های خود را که شامل یاوه گویی هایی درباره ایران و غزه و مقاومت بود، بیان کرد.

العالم - فلسطین

خضر شاهین خبرنگار شبکه العالم در شهر اشغالی قدس، روز یکشنبه درگزارش خود خاطرنشان کرد: جلسه رای اعتماد به کابینه نفتالی بنت با جار و جنجال فراوان آغاز شد و این جار و جنجال در زمان سخنرانی بنت به اوج خود رسید.

شاهین افزود: پس از پایان جلسه رای اعتماد به کابینه نفتالی بنت، رأی گیری دیگری برای انتخاب رئیس جدید کنست آغاز خواهد شد.

وی درباره مهمترین مسائلی که «بلوک تغییر» - ائتلافی که کابینه آتی را به نخست وزیری نفتالی بنت تشکیل خواهد داد – بیان کرده است، گفت: اسرائیل 4 سال بعد انتخابات برگزار خواهد کرد. (که منظورش عدم برگزاری انتخابات زودهنگام است).

خبرنگار العالم افزود: بنت وعده داده است که کابینه اش، اسرائیل را از بحران های سیاسی و حزبی نجات خواهد داد و اوضاع اقتصادی داخلی را بهبود خواهد بخشید.

شاهین گفت: نخست وزیر احتمالی اسرائیل یاوه گویی هایی را درباره مساله هسته ای ایران و مساله فلسطین و باریکه غزه و مقاومت به زبان آورد و گفت که مانع اجرایی شدن توافقنامه هسته ای خواهد شد.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد: بنت وعده داد که شهرک سازی را توسعه خواهد داد و شهرک سازی را نَه تنها در مناطق تحت کنترل اسرائیل بلکه در مناطق تحت کنترل تشکیلات خودگردان نیز ادامه خواهد داد.

پربیننده ترین خبرها