یمنی ها: شورای انتقالی تروریست، نژادپرست و مزدور است

یمنی ها: شورای انتقالی تروریست، نژادپرست و مزدور است
پنج‌شنبه 27 خرداد 1400 - 08:31

هشتگ (شورای انتقالی تروریست، نژادپرست و مزدور است) در صدر لیست هشتگ های برتر (ترند) یمن قرار گرفت که در واکنش به فساد شورای انتقالی جنوب یمن و در اعتراض به توطئه های جدایی طلبانه بود.

العالم - یمن

عیدروس قاسم الزبیدی، رئیس شورای انتقالی جنوب یمن روز چهارشنبه بار دیگر اعلام کرد که به تلاش های خود برای تعیین سرنوشت مردم جنوب این کشور و تشکیل مجدد جمهوری دمکراتیک خلق یمن (نظام حاکم سابق) در جنوب کشور ادامه خواهد داد.

ساکنین استان عدن و فعالان جنوب یمن اجازه ندادند که دولت مزدور "عبدربه منصور هادی" در شهر عدن (مرکز استان عدن) مستقر شود و اعلام کردند که مردم خشمگین، از سرگیری فعالیت چنین دولتی را برنخواهند تابید.

فعالان یمنی هشتگ (شورای انتقالی تروریست، نژادپرست و مزدور است) را ایجاد کردند و اعلام کردند که شورای انتقالی نمایندۀ مردم جنوب نیست بلکه ابزاری در دست امارات برای تأمین منافع ابوظبی در یمن و برهم زدن امنیت و آرامش استان های یمنی است.

یکی از کاربران یمنی توئیتر به نام احمد المعیطی نوشت: همه ساکنین جنوب از سقطری گرفته تا الضالع، المهره و عدن همزاد روحی ما ساکنین شمال از تعز گرفته تا صعده هستند و خاندان زاید یا آل سعود و مزدوران آنها نخواهند توانست میان ما تفرقه بیندازند.

کاربر دیگری به نام سیف الشرعبی نوشت: سران شورای انتقالی پرونده سیاسی دارند. سیاست آنها نژادپرستانه است و با همین سیاست تعداد زیادی از افراد بی گناه عدن را آواره کردند. آنها تروریست هستند زیرا افراد برجسته و دانشمندان و نمازگزاران را از بین می برند و حتی برخی از اعضای شورای انتقالی را از ترس رسوا شدن فجایع شان و دروغ هایشان ازبین بردند.

کاربر دیگری به نام محمد سیف الصلاحی نوشت: شورای انتقالی فقط یک خوبی دارد و آن اینکه برادران جنوبی ما را از جدایی طلبی متنفر کرد.

کاربری دیگر به نام ابوعبود عبود نوشت: ای مردم به خدا سوگند قلبم برای برادرانم در جنوب یمن که فریب شورای انتقالی را خورده اند، می سوزد زیرا شورای انتقالی فقط برای تخریب آثار باقیماندۀ تمدن کهن جنوب آمده است. بسیاری از مردم جنوب گمان خوب به امارات دارند ولی امارات شر مطلق است.

کاربری به نام وسیم سعد قزیل هم نوشت: ائتلاف سعودی – اماراتی شبه نظامیان طارق و شورای انتقالی را با هدف برهم زدن امنیت و آرامش استان ها و مناطق آزادشده ایجاد کرد تا مردم را سرگرم کسب یک لقمه نان و تأمین امنیت شان بکند و آنها را از مبارزه با استثمارگری و توطئه تصرف جزایر و مناطق ساحلی بازدارد.

کاربری به نام مکافح عیال زاید هم نوشت: شورای انتقالی برای تأمین منافع امارات در یمن ساخته شده است و ابزاری موقت برای حفاظت از سواحل و جزایر یمن است و به زودی کنار گذاشته خواهد شد و در زباله دان که شایستگی اش را دارد، انداخته خواهد شد ولی هیچ قلدری نخواهد توانست جزایر و بنادر ما را از دستمان بگیرد و به زودی به آغوش وطن بازخواهد گشت.

کاربری به نام عبدالجبار عوض الجریری هم نوشت: امارات شورای انتقالی را در مناطق آزادشده جنوب برای تضمین تأمین منافعش که همان چپاول و غارت دارایی های استان های جنوبی است، تشکیل داد. به همین دلیل شورای انتقالی برای تأمین منافع امارات و نَه تأمین منافع مردم استان های جنوبی تلاش می کند.

پربیننده ترین خبرها