مهرعلیزاده پیروزی آیت‌الله رییسی را تبریک گفت

مهرعلیزاده پیروزی آیت‌الله رییسی را تبریک گفت
شنبه 29 خرداد 1400 - 13:32

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پیروزی آیت‌الله ابراهیم رییسی در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ را تبریک گفت.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

محسن مهرعلیزاده روز شنبه در پیامی خطاب به آیت‌الله سید ابراهیم رییسی نوشت: موفقیت جنابعالی در رقابت‌های سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک عرض می‌کنم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: امید آنکه با استعانت از درگاه خداوند متعال، انفاس قدسی ارواح طیبه شهدا و امام شهدا، رهنمودهای مقام معظّم رهبری (مد ظله العالی) و دعای خیر، همراهی و همکاری ملّت نجیب و سرافراز ایران، در تحقق وعده‌های خود در بهبود معیشت، رفاه، آرامش و آسایش مردم و تامین حقوق مصرّح آنان در قانون اساسی در همه عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی و نیز توجه به نقش مردم و حفظ و ارتقاء‌شان و جایگاه ملّت بزرگ ایران در فضای داخلی و بین‌المللی موفق باشید.

بنابر اعلام جمال عرف رییس ستاد انتخابات کشور، بر اساس تنظیم بیش از ۹۰ درصد صورتجلسات شعب سراسر کشور و حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی با کسب ۱۷ میلیون و ۸۰۰ هزار رای از مجموع ۲۸ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر آرای ماخوذه پیشتاز سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است.

عبدالناصر همتی، محسن رضایی و امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی سه نامزد حاضر در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، امروز در پیام‌هایی پیروزی سید ابراهیم رییسی را به وی تبریک گفتند.

پربیننده ترین خبرها