رفتارهای مشمئزکننده داعیان دموکراسی و مزدوران‌شان در روز انتخابات ایران

رفتارهای مشمئزکننده داعیان دموکراسی و مزدوران‌شان در روز انتخابات ایران
شنبه 29 خرداد 1400 - 17:34

به رغم اینکه ماهیت دشمنان انقلاب اسلامی از هواداران شاهنشاهی گرفته تا گروه‌های جدایی طلب و گروهک تررویستی منافقین، برای ملت ایران کاملا عیان است ولی این مزدوران خودشان را در غرب به عنوان "جایگزینی دموکراتیک" برای نظام اسلامی در ایران معرفی می‌کنند.

العالم- کشکول

غربِ ریاکار به خوبی می‌داند که این مزدوران هرگز نمی‌توانند نمایندگان ملت ایران باشند و دولت‌های غربی از این عناصر با هدف استفاده از آنها به عنوان اهرم فشاری علیه جمهوری اسلامی میزبانی می‌کنند. لذا بارها مشاهده شده که غرب به اقتضای منافع خود، هر از گاهی این گروهک‌ها را در فهرست تروریسم درج می‌کند و هر از گاهی نیز آنها را از این فهرست خارج می‌کنند.

چهره زشت این گروه‌های تروریستی حتی برای افکار عمومی جهان غرب نیز آشکار شده است؛ زیرا مشاهده کردیم که ملت ایران روز گذشته با حضوری پرشور در پای صندوق‌های رای‌گیری برای انتخابات ریاست‌جمهوری حماسه‌ آفریدند و این حضور پرشور نه تنها باعث خشم و آشفتگی این گروهک‌ها شده بلکه رسانه‌های وابسته به آنها در غرب را به جنجال‌آفرینی واداشته است. این رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی تصاویر و فیلم‌های نفرت‌انگیز از این گروهک‌ها در غرب و به‌ویژه در انگلیس را منتشر کرده‌اند که در آن، شرکت‌کنندگان ایرانی در انتخابات را با الفاظ رکیک تهدید می‌کنند و همچنین به آنها هنگام ورود و یا خروج از مراکز رای‌گیری تعدی می‌کنند.

این مدعیان دروغین دموکراسی با سوابق تروریستی و وابستگی به اجانب، روز گذشته در شهر برمینگهام یک زن ایرانی را که فقط برای رأی دادن، ابتدایی ترین حق هر فرد برای مشارکت در تعیین سرنوشت، آمده بود، وحشیانه مجروح کردند. در جریان این حادثه عناصر ضد انقلاب یکی از هم‌وطنان زن ایرانی را به طرز وحشیانه‌ای مورد ضرب و شتم قرار داده و گزارش‌ها حاکیست که وی از ناحیه سر آسیب دیده است.

نکته قابل توجه آن است که این رفتارهای وحشیانه علیه ایرانی‌های شرکت‌کننده در انتخابات، در مقابل دیدگان پلیس انگلیس انجام می‌شد و همین امر باعث شد که وزارت خارجه ایران سفیر انگلیس در تهران را احضار و مراتب اعتراض را به بروز مشکلاتی برای رای‌دهندگان ایرانی در انگلیسی تقدیم وی کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با تأکید بر اینکه به سفیر انگلستان گفته شد که دولت و پلیس این کشور در عمل به وظایف خود مبنی بر تأمین امنیت حوزه‌های رأی‌گیری و رأی‌دهندگان ناموفق عمل کرده‌اند، همچنین یادآور شد دموکراسی پای صندوق‌های رأی محقق می‌شود و نه در تحرکات عده‌ای قلیل آشوبگر در خیابان‌ها.

این رفتارهای نفرت‌انگیز همچنین در استرالیا، نیوزلند و کانادا نیز تکرار شد و دولت کانادا با اتخاذ موضعی خصمانه، حدود نیم میلیون ایرانی را از شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری کشورشان محروم کرد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها