دولت امریکا سایت شبکه العالم را توقیف وازدسترس خارج کرد

دولت امریکا سایت شبکه العالم را توقیف وازدسترس خارج کرد
سه شنبه 1 تير 1400 - 22:23

دولت امریکا دراقدامی مخالف با ازادی بیان وشفافیت اطلاع رسانی سایت العالم وچند سایت دیگر ایرانی وخارجی را توقیف وازدسترس خارج کرد.

العالم _آمریکا

مراجعین به این سایتها با یک پیام مشابه مبنی برتوقیف مواجه می شوند. دراین پیام اعلام شده است دولت امریکا سایت العالم را توقیف و ازدسترس خارج کرده است.

دولت آمریکا با انتشار عکس ذیل اعلام کرد: دامنه‌ی alalamtv.net به وسیله دولت ایالات متحده مطابق با یک حکم توقیف بر مبنای قوانین "18 U.S.C. 981, 982" و "50 U.S.C. 1701-1705" در قالب بخشی از اقدام اجرای قانون به وسیله «اداره صنعت و امنیت»، «دفتر تقویت صادرات» و «اداره تحقیقات فدرال» (اف بی آی) مصادره شده است.

در دو سال اخیر، فیس‌بوک محدودیتهایی بسیار شدید بر شبکه العالم تحمیل کرده ومکرر تهدید به بستن این درگاه با بیش از 6میلیون دنبال کننده کرده است. همچنین توئیتر، اینستاگرام ویوتیوب بارها وبه بهانه‌های واهی حساب‌های شبکه‌ بین المللی العالم را با مخاطبین میلیونی مسدود کرده‌اند

همزمان باسایت شبکه العالم سایت های شبکه های پرس تی وی، المعلومه، کتائب حزب الله، المسیره ، اللولوه، فلسطین الیوم، نبا و الکوثر والکوثر هم ازدسترس خارج شده اند

شبکه العالم با هدف استمرار اطلاع رسانی ازاین پس با ادرسalalam.ir در فضای مجازی به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها