در گفتگوی اختصاصی با العالم؛

الاخضر تروریسم سایبری آمریکا را محکوم کرد

الاخضر تروریسم سایبری آمریکا را محکوم کرد
چهارشنبه 2 تير 1400 - 16:34

قائم مقام دبیرکل اتحادیه رادیو و تلویزیون اسلامی اقدام آمریکا به مسدود کردن وب‌سایت‌های برخی رسانه‌های اسلامی و عربی به‌ویژه وب‌سایت شبکه خبری العالم را محکوم کرد.

العالم- ایران

"ناصر الاخضر" در گفت‌وگوی اختصاصی با تلویزیون العالم تصریح کرد، این اقدام آمریکا بیانگر تنگ‌نظری آمریکا در رابطه با واقعیت‌هایی است که این وب‌سایت‌ها درباره سیاست‌های واشنگتن در منطقه و جهان منتشر می‌کنند.

الاخضر ابراز عقیده کرد که این اقدام خصمانه آمریکا بیانگر شکست واشنگتن در مواجهه با استدلال و متوسل شدن آن به تروریسم سایبری است تا از این طرح این وب‌سایت‌های اینترنتی را ساکت کند.

آمریکا در اقدامی خصمانه وب‌سایت‌های رسانه‌های وابسته به ایران و محور مقاومت و در راس آنها شبکه خبری العالم را مسدود کرده است که این اقدام اذعانی صریح و آشکار به نقش کانال‌ها و وب‌سایت‌های خبریِ متعهد به ارزش‌های اخلاقی، اصول انسانی و در اولویت قرار دادن مسائل جهان اسلام دارد.

همزمان با سایت شبکه العالم، سایت‌های شبکه‌های "پرس تی وی"، "المعلومه"، "کتائب حزب الله"، "المسیره"، "اللولوه"، "فلسطین الیوم"، "نبأ"، "الکوثر، "آسيا"، "کربلاء" و "هدهد"- شبکه تلویزیونی ویژه کودکان- هم از دسترس خارج شده‌اند

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها