تبریک علی دایی به رونالدو برای رسیدن به رکوردش و پاسخ کریس به دایی

تبریک علی دایی به رونالدو برای رسیدن به رکوردش و پاسخ کریس به دایی
پنج‌شنبه 3 تير 1400 - 13:24

علی دایی دقایقی پس از اینکه ستاره پرتغالی فوتبال جهان به رکورد او رسید، پیام تبریکی برای این بازیکن منتشر کرد.

العالم ـ ایران ـ ورزشی

علی دایی در پیامی که برای تبریک به کریستیانو رونالدو منتشر کرد، نوشته است:« تبریک به کریستیانو رونالدو که حالا یک گل با شکستن رکورد بهترین گلزن فوتبال ملی جهان فاصله دارد. این باعث افتخار من است که این موفقیت قابل توجه به رونالدو اختصاص دارد – قهرمان بزرگ فوتبال و یک انسان‌دوست دغدغه‌مند که الهام‌بخش افراد زیادی در سراسر دنیا شده و روی زندگی‌شان تاثیر گذاشته است.»

پرتغال مدافع عنوان قهرمانی بازی‌ها در بوداپست با تساوی ۲-۲ مقابل فرانسه، قهرمان جام جهانی به مرحله حذفی صعود کرد. کریستیانو رونالدو، کاپیتان تیم ملی پرتغال در این مسابقه دو گل زد و دو رکورد شکست.

رونالدو با زدن گل اول بازی، تعداد گل‌های خود در تورنمنت‌های مهم (جام جهانی و یورو) را به ۲۰ رساند و به این ترتیب بالاتر از میرسلاو کلوزه (۱۹) و گرد مولر (۱۸) بهترین گلزن اروپایی در این مسابقات شد.

اما با زدن گل دوم توانست به رکورد رویایی علی دایی رسد و با او مساوی شود. کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران با ۱۰۹ گلی که در فاصله سال‌های ۱۹۹۳ تا ۲۰۰۶ زد، برترین گلزن جهان در رده ملی بود. حالا رونالدو یک گل دیگر می‌خواهد تا به تنهایی این عنوان را تصاحب کند.

واکنش رونالدو به تبریک علی دایی

رونالدو در واکنش به تبریک علی دایی بابت شکستن رکوردش توسط این بازکن اسطوره ای پرتغالی خاطرنشان کرد، "قهرمانان واقعی برای همیشه قهرمان می‌مانند. من خیلی مفتخرم که چنین سخنان مهربانانه‌ای از طرف یک الگو بزرگ مثل شما را (در مورد خودم) خواندم. ممنون علی دایی.

واکنش‌های جهانی به برابری رونالدو با رکورد دایی

آقایِ دایی، تا همیشه برای ما بهترین هستید؛

پربیننده ترین خبرها