شکست آمریکا در نبرد بیداری

شکست آمریکا در نبرد بیداری
شنبه 5 تير 1400 - 11:13

به نظر می‌رسد شکست ائتلاف آمریکایی، صهیونیست و رژیم‌های مرتجع عربی در نبرد "شمشیر قدس" در نوار غزه، در قیاس با شکست این ائتلاف سرخورده در "نبرد بیداری" نیست که رسانه‌های خبری وابسته به محور مقاومت آن را کلید زده‌اند.

العالم- تحلیل روز

شکست آمریکا در "نبرد بیداری" بسیار تلخ و دردناک بوده است به نحوی که به مسدود کردن وب‌سایت‌های این رسانه‌ها از جمله وب‌سایت تلویزیون العالم متوسل شد.

بیشتر کارشناسان رسانه‌ای خاطرنشان کردند که شفاف‌سازی رسانه‌های حامی محور مقاومت درباره اخبار مربوط به "شمشیر قدس" که تصویر واقعی را به جهانیان ارائه داد و مانع از تحریف وقایع و گمراه کردن افکار عمومی توسط ائتلاف آمریکایی، صهیونیستی و رژیم‌های مرتجع عربی شد به‌نحوی که رسانه مقاومت بر افکار عمومی در جهان غرب تاثیر چشمگیری گذشته و شماری از پایتخت‌های کشورهای اروپایی شاهد تظاهرات و راهپیمایی‌های در حمایت از فلسطینیان و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی شد. امری که باعث خشم آمریکایی‌ها شده و دولت واشنگتن به مسدود کردن وب‌سایت‌های این رسانه‌ها متوسل شد.

دلیل دوم این اقدام رسوا کننده آمریکا این است که رسانه‌های مقاومت با به تصویر کشیدن تحولات نبرد "شمشیر قدس" و موفقیت‌های مقاومت فلسطین در این نبرد، ایدئولوژی شکست‌ناپذیری اسرائیل را به چالش کشیدند که رسانه‌های آمریکا و رژیم‌های مرتجع عربی آن را تبلیغ می‌کنند. رسانه‌های مقاومت همچنین موفق شدند ایدئولوژی مقاومت و پیروزی را تثبیت کنند و نشان داده شد که اسرائیل سست‌تر از خانه عنکبوت است.

این اقدام آمریكا به وضوح نشان داد كه تنها قوه قهریه هیچ نقشی در یکسره کردن سرنوشت نبرد آگاهی ندارد. این آمریكا، كه به قدرت نظامی و رسانه‌ای خود می‌بالد، امروز در برابر رسانه‌های مقاومت ناتوان است، بنابراین وب‌سایت‌های رسانه‌های مقاومت را مسدود کرد تا بر شکست نظامی اسرائیل سرپوش بگذارد.

از دیدگاه آمریکا، بزرگ‌ترین جنایتی که وب‌سایت‌های رسانه‌های حامی محور مقاومت مرتکب شده‌اند بازگرداندن اعتماد به نفس به ملت های عربی و تثبیت قطب‌نما به سمت این حقیقت که دشمن اول و آخر جهان اسلام، همان اسرائیل است.

مسدود کردن وب‌سایت‌های رسانه‌های محور مقاومت نه تنها تاکیدی بر شکست ائتلاف آمریکایی، اسرائیل و رژیم‌های مرتجع عربی در نبرد بیداری بوده بلکه این ائتلاف را به دلیل حمایت از وب‌سایت‌هایی که ایدئولوژی‌های وهابی- تکفیری را تبلیغ می‌کنند، رسوا کرد.

بیشتر وب‌سایت‌های مسدود شده، ساعاتی بعد از مسدودیت، فعالیت‌شان را از سر گرفتند، لذا باید گفت که نه آمریکا و نه هر کشور دیگری نمی‌تواند صدای مقاومت را خاموش و ملت‌های عربی و اسلامی را از این صدا محروم کند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها