پایش منطقه رزمایش نداجا توسط پهپادهای یسیر و ابابیل/ تمرین نفوذ به ساحل دشمن توسط تکاوران ارتش

پایش منطقه رزمایش نداجا توسط پهپادهای یسیر و ابابیل/ تمرین نفوذ به ساحل دشمن توسط تکاوران ارتش
چهارشنبه 9 تير 1400 - 13:16

در جریان تمرین دریایی در دریای خزر هواپیماهای بدون سرنشین «یسیر» و «ابابیل» عملیات شناسایی شناورها را اجرا و اطلاعات دریافتی را به‌صورت برخط به مرکز کنترل و فرماندهی ارسال کردند.

العالم _ ایران / سیاسی

صبح امروز در طرح‌های از پیش تعیین‌شده در محدوده تمرین دریایی امنیت پایدار 1400 در دریای خزر، پهپادهای برد متوسط «یسیر» و «ابابیل» با شناسایی و پایش منطقه عمومی تمرین، نسبت به ارسال تصاویر به‌صورت برخط به مرکز کنترل و فرماندهی اقدام و عملیات شناسایی انواع شناورها را به‌صورت کاملاً تخصصی اجرا کردند.

همچنین تمرین عملیات رزمی توسط تفنگداران و تکاوران نیروی دریایی ارتش با به‌کارگیری تجهیزات و سلاح‌های مورد نیاز با پشتیبانی بالگردهای 212 و ناوهای موشک‌انداز، و با اتخاذ روش‌های تمرین‌شده رزمی و تکیه بر رصد دقیق اطلاعاتی و به‌کارگیری سامانه‌های اخلالگر راداری انجام شد.

در ادامه تیم عملیات ویژه نیروی دریایی ارتش با اجرای عملیات‌های چریک و ضدچریک و عملیات نفوذ به ساحل، کنترل منطقه سرزمینی و اطلاعاتی را تمرین کردند.

اجرای تیراندازی به اهداف سطحی و هوایی، فاز بعدی در این تمرین دریایی بود که با انتقال تجربیات پیشکسوتان به افسران جوان با موفقیت انجام شد.

پربیننده ترین خبرها