در پیامی؛

روحانی انتصاب رئیس قوه قضائیه را تبریک گفت

روحانی انتصاب رئیس قوه قضائیه را تبریک گفت
پنج‌شنبه 10 تير 1400 - 14:47

رییس‌جمهور در پیامی انتصاب حجت‌الاسلام «غلامحسین محسنی اژه‌ای» به سمت ریاست قوه قضائیه را تبریک گفت.

العالم - ایران / سیاسی

حجت‌الاسلام والمسلمین «حسن روحانی» در پیامی به حجت‌الاسلام والمسلمین «غلامحسین محسنی اژه‌ای» نوشت: انتصاب شایسته جنابعالی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به سمت ریاست قوه قضائیه را که نشاندهنده کارآمدی و تجارب مدیریتی ارزشمندتان به ویژه در عرصه فعالیت‌های قضایی است، تبریک و تهنیت می‌گویم.

وی در این پیام اظهار داشت: در شروع گام دوم انقلاب اسلامی و در شرایط حساس کنونی که کشور با دشمنی قدرت‌های خودکامه و استکباری مواجه است و جنگ اقتصادی و روانی آنان با هدف ایجاد شکاف در صفوف ملت و همبستگی نظام و مردم، هر روز ابعاد تازه‌ای به خود می‌گیرد، نقش بی‌بدیل قوه قضائیه در تقویت سرمایه اجتماعی، اعتماد عمومی و تعمیق ارزش‌های اسلامی اهمیت مضاعفی دارد.

رییس‌جمهور یادآور شد: امیدوارم با حسن تدبیر جنابعالب در رأس دستگاه قضائی، شاهد آثار و برکات فراوانی در زمینه گسترش عدالت اجتماعی به دور از هر گونه مسائل جناحی و حزبی، احقاق حقوق عمومی و شهروندی، اهتمام بیشتر در حفظ کرامت انسانی و ایجاد امنیت بیشتر برای فعالان اقتصادی و سرمایه گذاری در کشور باشیم.

روحانی ادامه داد: همچنین ضمن قدردانی از خدمات و تلاش‌های ارزنده و ماندگار ریاست پیشین قوه قضائیه، توفیق روزافزون شما را در تحقق منویات مقام معظم رهبری و خدمت بیشتر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین «محسنی اژه‌ای» را به ریاست قوه قضائیه منصوب کردند.

آیت‌الله خامنه‌ای در این حکم با تأکید بر اهتمام جدی به مأموریت‌های دستگاه قضا در قانون اساسی و همچنین ادامه رویکرد تحولی و اجرای سند تحول موجود، «گسترش فناوری‌های نوین در دستگاه قضایی»، «گماردن نیروهای کارآمد و جهادی در مسئولیت‌ها»، «ارج نهادن به خدمات قضات پاکدامن و در عین حال برخورد قاطع با تخلفات» و «ارتباط با متن مردم» را از جمله انتظارات خود از رئیس جدید قوه قضائیه بیان کردند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها