جهاد اسلامی: ملت فلسطین، گره زدن پرونده اسرای صهیونیست با بازسازی نوار غزه را نمی‌پذیرد

جهاد اسلامی: ملت فلسطین، گره زدن پرونده اسرای صهیونیست با بازسازی نوار غزه را نمی‌پذیرد
جمعه 11 تير 1400 - 15:48

یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی تأکید کرد، رژیم صهیونیستی در اجرای بندهای توافق آتش‌بس با مقاومت تعلل می‌کند، ولی تا زمانی که مردم فلسطین در امنیت و ثبات نباشند، صهیونیستها رنگ امنیت را نخواهند دید.

العالم - فلسطین اشغالی

«احمد المدلل» از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز (جمعه) از اقدامات جوانان فلسطینی علیه رژیم صهیونیستی تمجید کرد.

خبرگزاری سما به نقل از المدلل گزارش داد، پرتاب بالونهای آتش‌زا توسط جوانان انقلابی حاضر در نوار غزه به سمت صهیونیستها، بیانگر خشم مردمی از اقدامات آنان است.

وی تأکید کرد، رژیم صهیونیستی در اجرای بندهای توافق آتش‌بس با مقاومت فلسطین تعلل می‌کند، ولی تا زمانی که مردم فلسطین در امنیت و ثبات نباشند، صهیونیستها رنگ امنیت را نخواهند دید.

این مسئول جهاد اسلامی تصریح کرد: «ملت ما اجازه باج‌خواهی به صهیونیستها نخواهد داد و معامله یا گره زدن مسئله اسرای صهیونیست با شکست محاصره غزه یا بازسازی را نخواهد پذیرفت».

المدلل تأکید کرد، مسئله اسرا، یک مسئله جداست و بر اساس یک عملیات تبادل اسرا صورت خواهد گرفت؛ تبادلی که مبنی بر آزادی اسرای زن و مرد فلسطینی باشد.

وی در عین حال گفت که مسئله بازسازی و شکست محاصره با مسئله اسرا متفاوت است و بر اساس توافق تثبیت آتش‌بس بین مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی صورت خواهد گرفت.

این مسئول جهاد اسلامی از سران مصر و همه میانجی‌ها خواست که برای اجرای آتش‌بس به رژیم صهیونیستی اعمال فشار کنند.

المدلل در پایان خاطرنشان کرد، تا زمانی که محاصره مردم غزه و پاکسازی نژادی ساکنان قدس ادامه داشته باشد، رژیم صهیونیستی مسئول رخدادهای منطقه خواهد بود.

فارس

پربیننده ترین خبرها