رئیس جمهور اندونزی به آیت الله رئیسی تبریک گفت

رئیس جمهور اندونزی به آیت الله رئیسی تبریک گفت
شنبه 12 تير 1400 - 20:05

رئیس جمهور اندونزی در پیامی ضمن تبریک به آیت الله رئیسی، بر تعهد این کشور برای همکاری نزدیک با ایران در راستای ارتقای روابط دوجانبه و نیز صلح جهانی تاکید کرد.

العالم-ایران

براساس اعلام سفارت جمهوری اسلامی ایران در اندونزی، «جوکو ویدودو» رئیس جمهور اندونزی با ارسال پیامی خطاب به آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور منتخب، از سوی خود، مردم و دولت اندونزی، انتخاب رئیس جمهور منتخب در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران را به وی تبریک و تهنیت گفت.

رئیس جمهور اندونزی در این پیام، انتخاب رئیس جمهور منتخب را منعکس کننده اعتماد مردم ایران به مدیریت توانمند خوانده و ابراز اطمینان کرده که در دوره تصدی رئیس جمهور منتخب، پیشرفت، رفاه و بهره مندی از صلح و امنیت با دوام ایران تداوم خواهد یافت.

« جوکو ویدودو» در این پیام اضافه کرده است: ایران برای اندونزی، یکی از مهمترین شرکای منطقه ای است که سابقه روابط دوستانه بین دو کشور به بیش از ۷۰ سال می رسد.

وی در این پیام بر تعهد اندونزی برای همکاری نزدیک دو کشور در راستای ارتقای روابط دوجانبه و نیز صلح جهانی تاکید کرده است.

به گزارش فارس، روز جمعه ۲۸ خرداد ماه سیزدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری با حضور پر شور مردم در سراسر کشور و همچنین در ۱۳۳ کشور خارجی برگزار شد. در این دور از انتخابات آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی با کسب ۱۸ میلیون و ۲۱ هزار و ۹۴۵ رای به عنوان هشتمین رئیس جمهور ایران انتخاب شد.

پربیننده ترین خبرها