مقاومت فلسطین: موشک‌های شلیک شده در جنگ غزه جایگزین شده‌اند/دشمن حماقت کند پاسخ می‌دهیم

مقاومت فلسطین: موشک‌های شلیک شده در جنگ غزه جایگزین شده‌اند/دشمن حماقت کند پاسخ می‌دهیم
يکشنبه 13 تير 1400 - 12:12

سخنگوی نظامی گردان‌های مقاومت ملی فلسطین در سخنانی از جایگزینی موشک‌های شلیک شده به سمت اراضی اشغالی در جریان جنگ ۱۱ روزه اخیر غزه خبر داد.

العالم - فلسطین اشغالی

ابو خالد، سخنگوی نظامی گردان‌های مقاومت ملی فلسطین در گفت‌وگوی اختصاصی با شبکه روسیا الیوم اعلام کرد که مقاومت فلسطین در همان روزهای ابتدایی پایان جنگ ۱۱ روزه غزه موفق به جبران و جایگزین کردن موشک‌هایی شد که طی این جنگ به سمت اراضی اشغالی شلیک شده بود.

وی گفت: اتاقهای تولید در طول "نبرد شمشیر قدس" تولید را متوقف نکردند و این یکی از برنامه‌های کار مقاومت است.

ابو خالد افزود: مقاومت در ادامه مقابله با رژیم اشغالگر اسرائیل جدی است. ما آماده نبرد شمشیر قدس بودیم و ۴۸ ساعت قبل از اعلام کردیم که تل‌آویو تمامی خطوط قرمز را زیر پا گذاشته است.

ابو خالد با تأکید بر اینکه آنها مصمم هستند که به هرگونه تعرض رژیم صهیونیستی به قدس اشغالی پاسخ دهند، گفت: اگر دشمن حماقت‌های خود را علیه قدس ادامه دهد یا هرگونه تجاوز به فلسطینی‌ها را تکرار کند، ما آماده پاسخ خواهیم بود.

وی ادامه داد: دشمن طرفی نیست که همیشه تصمیم گیرنده زمان آغاز و پایان جنگ باشد؛ آنها در نبرد اخیر تصمیم گیرنده درباره آغاز و پایان جنگ بودند. تل‌آویو "یک امر مهم" را از شهروندان خود پنهان می‌کند و آن این است که "مقاومت فلسطین ۱۰ تخصص در میان مبارزان خود دارد و ما تنها از دو تخصص در جنگ "شمشیر قدس استفاده کردیم.

وی تصریح کرد: مقاومت تنها از موشک‌ها و بخشی از واحدهای رزمی استفاده کرد و سایر تخصص‌ها برای اسرائیل جهنم خواهد بود.

ابو خالد قول داد که در روزهای آینده مستنداتی را از این تخصص‌ها در اختیار شبکه روسیا الیوم قرار خواهد داد.

ایسنا

پربیننده ترین خبرها