کاروان اشغالگران آمریکایی در عراق هدف قرار گرفت

کاروان اشغالگران آمریکایی در عراق هدف قرار گرفت
دوشنبه 14 تير 1400 - 01:33

منابع محلی عراقی گزارش دادند که یک کاروان لجستیک ارتش آمریکا در بغداد هدف حمله قرار گرفته است.

العالم - عراق

کانال «صابرین نیوز» در خبری فوری نوشت: «کاروان لجستیک ارتش ایالات متحده با یک بمب کنارجاده‌ای، در منطقه سریع‌الشعله واقع در استان بغداد هدف قرار گرفته شده است».

حمله به کاروان‌های آمریکا در عراق در حالی ادامه پیدا میکند که واشنگتن سعی در به‌تأخیر انداختن گفت‌وگوهای راهبری بین عراق و آمریکا برای خروج نظامیان این کشور دارد.

نمایندگان پارلمان عراق دو روز بعد از اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن فرماندهان مقاومت، سردار سپهبد حاج «قاسم سلیمانی»، فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس»، جانشین فرمانده الحشد الشعبی عراق، در پانزدهم دی ماه ۱۳۸۹ به طرح خروج نظامیان خارجی از جمله آمریکایی‌ها از کشورشان رأی مثبت داد و دولت را ملزم به اجرای این مصوبه کرد.

ده روز پیش بود که یک گروه عراقی موسوم به «فصیل المقاومة الدولیة» در بیانیه‌ای اعلام کرد یک کاروان آمریکایی را داخل پایگاه این کشور در بغداد هدف قرار داده است.

این در حالی است که فرمانده سازمان تروریستی سنتکام اخیراََ ضمن اشاره به عقب بودن آمریکا از روش‌های مقابله با پهپادهای گروه‌های مقاومت در منطقه غرب آسیا، تداوم عملیات‌ها علیه نظامیان آمریکایی در عراق را «خطرناک» توصیف کرد.

پربیننده ترین خبرها