هشدار شدیداللحن مقاومت فلسطین به تل‌آویو درباره لزوم پایان جنایات

هشدار شدیداللحن مقاومت فلسطین به تل‌آویو درباره لزوم پایان جنایات
چهارشنبه 16 تير 1400 - 13:50

گروه‌های مقاومت فلسطینی در نشست دوره‌ای خود به رژیم صهیونیستی درباره سنگ‌اندازی در اجرای تدابیر مربوط به لغو محاصره غزه هشدار دادند.

العالم - فلسطین اشغالی

گروه‌های مقاومت فلسطینی در نشستی دوره‌ای جدیدترین تحولات را مورد بررسی قرار دادند.

بر اساس گزارش خبرگزاری «معا»، گروه‌های فلسطینی در این نشست به رژیم صهیونیستی درباره سنگ‌اندازی در اجرای تدابیر مربوط به لغو محاصره غزه و نیز اعمال فشار برای توقف کمک‌های مالی قطر به غزه هشدار دادند.

آنها همچنین به رژیم صهیونیستی هشدار دادند در صورت ادامه جنایات، تبعات آن دامن خودش را خواهد گرفت.

گروه‌های فلسطینی در ادامه از میانجی‌ها خواستند برای تسریع در روند بازسازی غزه و لغو ممانعت‌های ایجاد شده علیه گذرگاه‌ها، بر رژیم صهیونیستی اعمال فشار داشته باشند.

آنها اعلام کردند، تلاش رژیم صهیونیستی برای آواره کردن فلسطینی‌ها از سلوان و قدس اشغالی که با هدف ریشه‌کن کردن حضور اسلامی و عربی صورت می‌گیرد، در محروم کردن اهالی قدس از حق مشروعشان موفق نخواهد بود.

گروه‌های فلسطینی در ادامه بر حمایت از فعالیت‌های «خشم شبانه» و مقاومت مردمی در کرانه باختری تأکید کردند، خواستار تشدید آن شدند و گفتند، تنها صدای انتفاضه و مقاومت مردمی جلوی این رژیم اشغالگر را می‌گیرد.

آنها در پایان تأسیس سفارت رژیم صهیونیستی در امارات را محکوم کردند و گفتند، کشورهایی که به عادی‌‌سازی روابط روی آورده‌اند شرکای رژیم صهیونیستی در تجاوز مستمر علیه ملت و آرمان فلسطین هستند.

پس از میانجی‌گری‌های اخیر مصر و انتظار قاهره برای دریافت پاسخ رژیم صهیونیستی به مطالبات گروه‌های مقاومت فلسطین، آتش‌بس در غزه هفته‌ای سرنوشت‌ساز را در پیش رو خواهد داشت.

فارس

پربیننده ترین خبرها