اختصاصی العالم؛

عضو جدا شده منافقین حقایقی از این گروهک برملا می کند

شنبه 19 تير 1400 - 17:49

پاریس همه ساله میزبان کنفرانس گروهک تروریستی منافقین است؛ مقامات فرانسوی به رغم ادعای دفاع از حقوق بشر و مبارزه با تروریسم که این گروهک یکی از چهره های مشخص آن است، این کنفرانس را با تبلیغات گسترده رسانه ای همراه می کند؛ ابراهیم خدابنده یکی از اعضای جدا شده از این گروهک در گفتگو با شبکه خبری العالم از افکار این گروه پرده بر می دارد و از اینکه سال‌های مدیدی را در این گروهک سپری کرده، ابراز تاسف می کند.

العالم ـ ایران

ابراهیم خدابنده از سالهایی که در این گروهک تروریستی تلف کرده است با العالم سخن می گوید؛ او سخنان خود را از ساختار سازمانی این گروهک و ایدئولوژی آن آغاز کرد و گفت: ساختار سازمانی گروهک تروریستی منافقین به صورت هرمی است. سرکرده این گروهک در راس هرم قرار دارد و دیگر اعضا در قاعده هرم قرار دارند. برخلاف باورهای بسیاری از مردم، این افراد هیچ ایدئولوژی ندارند. به عبارتی دیگر اگر از یکی از اعضای این گروهک که 30 سال در آنجا فعالیت کرده بپرسید که برای یک دقیقه از ایدئولوژی گروهک سخن بگوید، هیچ حرفی برای گفتن نخواهد داشت.

خدابنده درباره روابط این گروهک با آمریکا و فرانسه گفت: این گروهک عملیات تروریستی خود در ایران در دهه هشتاد در سال های نخست پیروزی انقلاب اسلامی که طی آن هزاران غیرنظامی و شماری از مسئولان ایرانی به شهادت رسیدند، با تایید و حمایت کاخ سفید و کاخ الیزه انجام می داد.

این عضو جدا شده گروهک منافقین خاطرنشان کرد: زمانی که نام گروهک منافقین در فهرست تروریسم آمریکا قرار گرفت، مسعود رجوی در یکی از دیدارهای خود گفت که تمام عملیات [تروریستی] در ایران به کاخ سفید و الیزه ابلاغ شده بود.

در سخنان ابراهیم خدابنده کاملا روشن و مشخص است که مدعیان دموکراسی و آزادی و حقوق بشر در جهان از حامیان مالی تروریسم در ایران در دهه هشتاد بودند.

پاریس امروز با میزبانی کنگره سالانه گروهک تروریستی منافقین در واقع علنا نقاب را از چهره خود کشید و این علاوه بر پوشش خبری و رسانه ای این کنگره توسط رسانه های معاند و دشمن ایران است. حال پاریس تا کی می خواهد ادعای آزادی و مبارزه با تروریسم کند حال آنکه از تروریسم و تروریستان حمایت می کند؟

پربیننده ترین خبرها