وزیر دفاع یمن:

ائتلاف سعودی با ادامه تجاوز به یمن بهای سنگینی خواهد پرداخت

ائتلاف سعودی با ادامه تجاوز به یمن بهای سنگینی خواهد پرداخت
سه شنبه 22 تير 1400 - 08:03

وزیر دفاع یمن تاکید کرد که ائتلاف متجاوز سعودی با ادامه تجاوز و محاصره یمن بهای سنگینی را خواهد پرداخت.

العالم - یمن

وزیر دفاع یمن تاکید کرد که ائتلاف متجاوز سعودی با ادامه تجاوز به این کشور بهای سنگینی را خواهد پرداخت.

«محمد ناصر العاطفی» در گفتگو با خبرگزاری سبا گفت: یمن در هفتمین سال تجاوز ائتلاف سعودی از توانمندی‌ها و امکانات دفاعی و هجومی در سطوح مختلف تسلیحاتی، تاکتیکی و آموزشی برخوردار است.

وی افزود: مدیریت این رویارویی تاریخی و سرنوشت ساز دیگر در دست متجاوزان نیست بلکه فرماندهان انقلابی و سیاسی و نظامی دست مقتدر را در اختیار دارند.

العاطفی تاکید کرد: اگر کشورهای متجاوز به ظلم و قلدری خود ادامه دهند در آینده بهای سنگینی خواهند پرداخت و این چیزی است که باید خوب درک کنند و از درس‌های گذشته عبرت گیرند.

وزیر دفاع یمن ادامه داد: ما در فرماندهی ارتش مجدداً تاکید می‌کنیم که مرحله خطرناک دشمنی را پشت سرگذاشتیم و میدان حاکی از آن است که متجاوزان چاره‌ای جز قبول شکست و بیرون رفتن از آب و خاک و آسمان یمن ندارند.

وی تصریح کرد: حضور بیگانگان در خاک یمن و آب‌های منطقه‌ای آن هیچ مجالی ندارد ضمن اینکه اراده ملت یمن هم قدرتمند و ناشکستنی است و بخشی جدایی ناپذیر از اراده امت و در رأس آن مقاومت است.

وزیر دفاع یمن همچنین تداوم محاصره و تجاوز علیه ملت یمن را بزرگترین تهدید برای صلح و ثبات در این کشور و منطقه و جهان برشمرد و افزود که در همین راستا هرگونه مذاکرات آینده با وجود دخالت‌ها و دیکته‌های آمریکایی صهیونیستی نمی‌تواند نتایج مثبتی به همراه داشته باشد.

العاطفی در پایان از پیروزی ها و دستاوردهای قهرمانانه نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در جبهه های مختلف این کشور علیه نیروهای متجاوز تمجید کرد.

پربیننده ترین خبرها