جهاد اسلامی: چه بسا سفارت امارات بر ویرانه‌های منزل یک فلسطینی آواره بنا شده باشد

جهاد اسلامی: چه بسا سفارت امارات بر ویرانه‌های منزل یک فلسطینی آواره بنا شده باشد
چهارشنبه 23 تير 1400 - 14:59

سخنگوی جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به افتتاح سفارت امارات در فلسطین اشغالی گفت، چه بسا این سفارت بر ویرانه‌های منزل یک خانواده فلسطینی که در سال 1948 آواره شده‌اند، بنا شده باشد.

العالم - فلسطین اشغالی

سفارت امارات عربی متحده در تل‌آویو امروز (چهارشنبه) طی مراسمی رسماََ افتتاح شد. در این مراسم، جمعی از مقام‌های سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی و اماراتی از جمله «اسحاق هرتزوگ» رئیس و «یائیر لاپید» وزیر خارجه این رژیم حضور داشتند.

«طارق سلمی» سخنگوی جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به این موضوع گفت، در تاریخ ثبت خواهد شد زمانی که جنایات رژیم اشغالگر در قدس، تخریب منازل و یورش به مسجدالاقصی شدت یافته، سران امارات سفارت خود را فلسطین اشغالی افتتاح می‌کنند.

بر اساس گزارش «فلسطین الیوم»، وی افزود، چه بسا این سفارت بر ویرانه‌های منزل یا زمین یک خانواده فلسطینی که در مصیبت (نکبه) سال ۱۹۴۸ آواره شده، بنا شده باشد.

سلمی تاکید کرد، ائتلاف و عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی خیانت و جنایت است حال هر چقدر که بوق‌های جعل و فریب سعی در اشاعه توجیه عادی‌سازی روابط داشته باشند یا سازش‌کنندگان دنبال انکار حقیقت باشند.

همزمان با افتتاح سفارت امارات در فلسطین اشغالی، «عباس زکی» عضو ارشد جنبش فتح فلسطین ضمن اشاره به این موضوع که امارات به چند هزار صهیونیست تابعیت اماراتی داده، خواستار اخراج این کشور از اتحادیه عرب شد.

فارس

پربیننده ترین خبرها