دین جدید ابراهیمی .. قربانی باید به قاتل رحم کند

دین جدید ابراهیمی .. قربانی باید به قاتل رحم کند
دوشنبه 28 تير 1400 - 22:37

افیخای ادرعی سخنگوی ارتش صهیونیستی در تویتر نوشت: برای حجاج بیت الله الحرام آرزو می نمایم که حجشان مقبول درگاه حق باشد، گناهانشان آمرزیده شود و صلح، خیر و همزیستی برقرار شود.    

العالم – کشکول

ادرعی در حالی درباره صلح، خیر و همزیستی صحبت می کند که ارتش صهیونیستی در فلسطین به ویژه قدس و مسجدالاقصی، جنایات ددمنشانه ای مرتکب می شود و شهرک نشینان صهیونیست با حمایت همین ارتش وارد محوطه مسجد الاقصی می شوند.

ارتش جنایتکار صهیونیستی به این بسنده نکرده و ضمن محاصره مسجد الاقصی، مانع ورود فلسطینیان به آن می شوند و حتی زنان فلسطینی را به بهانه برگزاری جشن روز تخریب هیکل سلیمان که می خواهند آن را پس از انهدام مسجدالاقصی مجددا بنا نهند، مورد ضرب و شتم قرار می دهند، با اینکه رژیم صهیونیستی به رغم دهها سال جعل تاریخ و دروغگویی حتی نتوانسته اثری از این هیکل واهی بیابد.

سخنان ادرعی ما را به یاد سخنان ضاحی خلفان اماراتی می اندازد که مغایر با منطق، عقل، دین، تاریخ و اخلاق است، او از صلح و همزیستی فلسطینیان که سرزمینشان غصب و اشغال شده است با رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی سخن می گوید.

این هذیان گویی ادرعی و خلفان بخشی از تعالیم دین جدید ابراهیمی است که توسط ترامپ، کوشنر، بن زاید، بن سلمان و بن خلیفه نازل شده که در آن جانی و قربانی یکی هستند، قربانی باید به جانی رحم کند، مقتول از قاتل طلب بخشش کند، آواره به خاطر آوارگی اش شکر گذار باشد و گرسنه از سیر بخواهد که وی را عفو کند.

پربیننده ترین خبرها