ادعای وزیر جنگ تل‌آویو: دولت لبنان مسئول شلیک راکت است

ادعای وزیر جنگ تل‌آویو: دولت لبنان مسئول شلیک راکت است
سه شنبه 29 تير 1400 - 11:58

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با ادعای اینکه دولت لبنان مسئول شلیک‌شدن راکت از جنوب این کشور به فلسطین اشغالی است، تهدید کرد که تل‌آویو اجازه تداوم اینگونه اقدامات را نمی‌دهد.

العالم - فلسطین اشغالی

«بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز (سه‌شنبه) دولت لبنان را به بهانه شلیک‌شدن چند راکت از جنوب این کشور، تهدید کرد.

بامداد امروز، منابع صهیونیستی مدعی شدند دو فروند راکت از لبنان به سمت فلسطین اشغالی شلیک شده‌ و بعد از آن ارتش اسرائیل مناطقی از جنوب این کشور را هدف حمله تجاوزکارانه توپخانه‌ای قرار داد.

گانتز در واکنش به این اتفاق در صفحه توئیتر خود نوشت: «دولت لبنان مسئول شلیک راکت‌ها در شب گذشته است، زیرا به تروریست‌ها اجازه می‌دهد در قلمرو آن فعالیت کنند».

وی در ادامه تهدیدهای پوشالین رژیم صهیونیستی علیه محور مقاومت، ادعا کرد: «اسرائیل علیه هر تهدیدی ضد حکومت و شهروندانش اقدام می‌کند و در زمان و مکان مناسب با توجه منافعش پاسخ خواهد داد».

وزیر جنگ رژیم کودک‌کش اسرائیل ادامه داد: «ما اجازه نمی‌دهیم که بحران سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در لبنان، به تهدید امنیتی برای اسرائیل تبدیل شود».

گانتز در اظهاراتی که حاکی از نگرانی این رژیم از هرگونه درگیری آینده با محور مقاومت در لبنان است، افزود: «از جامعه جهانی می‌خواهم که برای بازگرداندن ثبات به لبنان، اقدام کنند».

در جریان جنگ دوازده روزه رژیم صهیونیستی با نوار غزه، فلسطین اشغالی بارها هدف حملاتی از مبدأ لبنان قرار گرفت. تحلیلگران می‌گویند یکی از پیام‌های این حملات از لبنان در بحبوحه آن درگیری‌ها این است که جبهه جنوب لبنان هر لحظه می‌تواند علیه رژیم صهیونیستی باز شود.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی پیش از این نیز در پی وحشت و نگرانی از سخنرانی «سید حسن نصرالله» دبیر کل جنبش مقاومت حزب‌الله در سی‌ونهمین سالگرد اولین جنگ با اسرائیل در سال ۱۹۸۲، درباره وقوع هرگونه حمله‌ای از شمال فلسطین اشغالی به این رژیم هشدار داده بود.

پربیننده ترین خبرها