المپیک ۲۰۲۰ توکیو؛

پیروزی قاطع یزدانی مقابل آزادکار ازبکی

پیروزی قاطع یزدانی مقابل آزادکار ازبکی
چهارشنبه 13 مرداد 1400 - 07:26

حسن یزدانی نماینده وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان در نخستین مبارزه خود در بازی‌های المپیک توکیو حریف ازبکستانی را از پیش رو برداشت و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

العالم ـ ایران ـ ورزشی

حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم در دور نخست «جاورایل شاپیف» از ازبکستان را ۱۱ بر ۲ شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

یزدانی ستاره تیم ملی، قهرمان جهان و المپیک با شروع طوفانی و گذر از اولین حریف خود در المپیک، در مرحله بعد باید با استفان ریچموت دارنده مدال برنز جهان از سوئیس کشتی بگیرد که موفق شد فاتح بنفردجلا از الجزایر را شکست دهد.

آرتور نایفونوف از روسیه (برنز قهرمانی جهان/ ۳ طلای قهرمانی اروپا/ برنز امیدهای جهان) در گروه یزدانی حضور دارد.

دیوید تیلور آمریکایی قهرمان جهان و حریف اصلی یزدانی در آن سوی جدول کشتی می‌گیرد و تا دیدار فینال با یزدانی روبرو نخواهد شد.

در وزن ۵۷ کیلوگرم رضا اطری در دور نخست تا لحظات دیگر به مصاف سلیمان آتلی دارنده نقره و برنز جهان و طلای قهرمانی اروپا از ترکیه می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده کشتی میان آرسن هاروتونیان دارنده مدال طلای اروپا از ارمنستان و بخبایار اردنبات دارنده مدال برنز جهان و طلای بازی‌های آسیای از مغولستان کشتی می‌گیرد.

پیکارهای کشتی آزاد در بازی‌های المپیک توکیو از ۱۳ مرداد آغاز و تا ۱۶ مرداد ماه ادامه خواهد داشت. مبارزه‌های مقدماتی ۲ وزن ۵۷ و ۸۶ کیلوگرم امروز (چهارشنبه) از ساعت ۶:۳۰ به وقت محلی آغاز شد.

پربیننده ترین خبرها