العالم گزارش می دهد؛

حملات موشکی به شمال فلسطین اشغالی/ برگزاری نشست امنیتی رژیم صهیونیستی

 حملات موشکی به شمال فلسطین اشغالی/ برگزاری نشست امنیتی رژیم صهیونیستی
چهارشنبه 13 مرداد 1400 - 14:59

منابع رسانه‌ای از حملات موشکی از خاک لبنان به سه شهرک در منطقه الجلیل در در شمال اراضی اشغالی در مرز با لبنان خبر دادند.

العالم- فلسطین اشغالی

به گزارش العالم، منابع رسانه‌ای اعلام کردند آژیر خطر در شهرک "کریات شمونه"، "کفار جلعادی" و "تل حی" در الجلیل در اراضی اشغالی در نزدیکی مرزها با لبنان به صدا درآمد.

خبرگزاری فلسطینی "سما" نیز گزارش داد دستکم سه موشک از خاک لبنان به اراضی اشغالی شلیک شد که دو فروند از این موشک‌ها به هدف اصابت کرد و آتش‌سوزی در کریات شمونه گزارش شده است.

منابع اسرائیلی با تایید این حمله موشکی اعلام کردند که نیروهای ارتش در الجلیل به حالت آماده‌باش کامل درآمده‌اند. همچنین به اسرائیلی‌ها دستور داده شده به پناهگاه‌ها بروند.

طبق اعلام منابع مذکور، توپخانه رژیم صهیونیستی به این حملات پاسخ داد و مناطقی در جنوب لبنان از جمله منطقه "الخیام" را هدف گرفت.

از سوی دیگر "صابرین نیوز" به نقل از تیم هلال احمر رژیم صهیونیستی گزارش داد که طبق گزارش‌های اولیه 4 صهیونیست تاکنون زخمی شدند.

"فارس الصرفندی" خبرنگار العالم نیز به نقل از رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که حملات موشکی امروز در واکنش به تهدیدات فرماندهان ارتش اسرائیل علیه ایران انجام شده، و تأکیدی بر این امر است که جبهه شمالی شعله‌ور خواهد شد.

در پی این حمله، "نفتالی بنت" نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی فورا جلسه کنست را برای انجام رایزنی‌های گسترده امنیتی ترک کرد.

برخی منابع عبری گزارش دادند این حمله توسط سازمان‌های فلسطینی در لبنان صورت گرفته است.

تصاویر و فیلم‌های منتشر شده از شمال فلسطین اشغالی نشان می‌دهد که اصابت این راکت باعث وقوع آتش سوزی شده و ستونی از دود به آسمان بلند شده است.

فلسطین اشغالی

فلسطین اشغالی

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها