المشاط: یمن مستقیما با آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها در جنگ است

المشاط: یمن مستقیما با آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها در جنگ است
چهارشنبه 13 مرداد 1400 - 18:26

مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرد: یمن در این تجاوزی که علیه آن صورت گرفته است مستقیما با آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها در تقابل و جنگ است

العالم - یمن

مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرد: یمن در این تجاوزی که علیه آن صورت گرفته است مستقیما با آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها در تقابل و جنگ است و بقیه چیزی جز ابزار، کفش و نقاب‌هایی نیستند که رژیم‌های آمریکا و اسرائیل از آن‌ها استفاده می‌کنند و جنایات خود را با بهره مندی از پول آن‌ها و دوشیدن آن‌ها مرتکب می‌شوند.
به گزارش پایگاه اینترنتی خبرگزاری سبأنت؛ المشاط در دیدار خود با تعدادی از متخصصان رسانه‌ای اظهار داشت که قرآن با پایبندی به گفتار صحیح و عدم تحریف گفتار در مورد آن، دو خط اصیل در کار رسانه‌ها ترسیم کرده است.
مهدی المشاط به متخصصان رسانه‌ها تاکید کرد: باید همه بفهمند که دشمن اول آمریکا و اسرائیل هستند و کشور‌های متجاوز چیزی جز ابزار‌ها و تامین کنندگان مالی برنامه‌ها و اهداف این دو رژیم نیستند.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن، در پایان سخنرانی خود برای رسانه‌ها تأکید کرد: کار رسانه‌ای در جهت گیری جهادی آن با کار در جبهه نظامی تفاوتی ندارد. وی همچنین گفت: به همین ترتیب، کار رسانه‌ای یک کار جهادی است؛ و همانطور که در جبهه‌های نبرد برلی رضای خدا در سنگر مستقر می‌شویم در جبهه‌های رسانه‌ای نیز باید فعالیت منظم و دقیق و در راستای رضایت الهی و در خدمت به امت باشد.

پربیننده ترین خبرها