رایزنی وزیر امورخارجه کویت با ظریف در تهران

رایزنی وزیر امورخارجه کویت با ظریف در تهران
پنج‌شنبه 14 مرداد 1400 - 15:29

وزیر امورخارجه کویت که برای حضور در مراسم تحلیف رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران در راس هیاتی به تهران سفر کرده است، ظهر امروز با محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان دیدار کرد.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

احمد ناصر المحمد الصباح وزیر امورخارجه کویت که برای حضور در مراسم تحلیف رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران در راس هیاتی به تهران سفر کرده است، ظهر امروز در دیدار با محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان در خصوص روابط دوجانبه و آخرین وضعیت مسائل منطقه و دیگر موضوعات مورد علاقه طرفین رایزنی و تبادل نظر کرد.

وزیر امور خارجه کویت ‌در این ملاقات ضمن تبریک مجدد انتخاب جناب آقای رییسی، بر عزم کشور متبوعش برای گسترش همه جانبه روابط تاکید و خواستار رایزنی‌های بیشتر دو کشور در حوزه مسائل منطقه ای و بین المللی شد.

احمد ناصر المحمد الصباح با ارج‌نهادن بر مساعی ۸ ساله دکتر ظریف، ابتکارات مطروحه از سوی جمهوری اسلامی ایران برای همکاریهای منطقه‌ای در خلیج فارس را با اهمیت توصیف کرد.

در این ملاقات ظریف نیز با تمجید از روابط محترمانه، دوستانه و نزدیک دو کشور ایران و کویت، ضمن مرور تلاشهای گسترده انجام شده برای ارتقاء روابط فی‌ما‌بین، از تداوم و ارتقاء این تلاشها در دولت جناب آقای رییسی در چارچوب سیاست قطعی جمهوری اسلامی ایران برای گسترش روابط با همسایگان خبر داد.

پربیننده ترین خبرها