رئیسی در دیدار دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین:

مقاومت تنها راه پیروزی در مقابل صهیونیست ها است/ کسانی که به دنبال عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند به اشتباه خود پی خواهند برد

مقاومت تنها راه پیروزی در مقابل صهیونیست ها است/ کسانی که به دنبال عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند به اشتباه خود پی خواهند برد
جمعه 15 مرداد 1400 - 22:22

رئیس جمهور مقاومت را تنها راه پیروزی در مقابل صهیونیست ها دانست و اظهار داشت: رژیم صهیونیستی به هیچ یک از قراردادها و پیمان هایی که منعقد کرده، پایبند نبوده و کسانی که به دنبال عادی سازی روابط با این رژیم هستند به زودی به اشتباه خود پی خواهند برد.

العالم - ایران/ سیاسی

سید ابراهیم رئیسی جمعه شب در دیدار «ابو جهاد طلال ناجی دبیرکل و ابو احمد فواد معاون دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین»، با بیان اینکه فلسطین و آزادی قدس شریف مهمترین مسئله جهان اسلام است، گفت: امروز گروه های مقاومت باید راه نورانی مجاهدینی که بدون اعتماد به روند سازش، مسیر مقاومت را پیش گرفتند، با عزم راسخ و با اتکال به حضرت حق و اعتماد به داشته های خود با قوت ادامه دهند.

وی لزوم همبستگی و وحدت گروه های مقاومت را مورد تاکید قرار داد و گفت: هر چقدر اتحاد و همکاری گروه های مختلف مقاومت بیشتر باشد، اثر بخشی و پیروزی های بزرگتری نصیب جریان مقاومت خواهد شد.

رئیس جمهور گفت: امروز رژیم صهیونیستی درمانده تر و قدرت مقاومت بیشتر از همیشه است و روز به روز بر این قدرت افزوده خواهد شد و تنها راه مواجهه با کسی که منطق را نپذیرد،‌ منطق مقاومت است.

ابو جهاد طلال ناجی دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین نیز در این دیدار با تبریک پیروزی حجت الاسلام رئیسی، تاکید کرد: دشمنان از اینکه مردم بزرگ ایران شما را انتخاب کردند، بسیار نگران هستند.

وی با تاکید بر ادامه راه مقاومت تا پیروزی نهایی، گفت: مقاومت در کنار مردم ایران خواهد ماند چرا که جمهوری اسلامی ایران بدنبال حفاظت و صیانت از امنیت همه منطقه است و تاریخ به این موضوع شهادت خواهد داد.

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

پربیننده ترین خبرها