واکنش کاربران فضای مجازی به بیانات اخیر سید حسن نصرالله

واکنش کاربران فضای مجازی به بیانات اخیر سید حسن نصرالله
يکشنبه 17 مرداد 1400 - 21:25

چندین هشتگ # سید صبر و نصر،#نصرالله ، #با یاری خود شما را پیروز کرد ، # چشم در برابر چشم و # جنگ ژوئیه در لبنان و شماری از کشورهای عربی و اسلامی پس از سخنرانی سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان و همزمان با 15 سالروز مقاومت در ژوئیه سال 2006 و پاسخ به حملات هوایی جنگنده های صهیونیستی به جنوب لبنان  ترند شد .

العالم داغهای مجازی

سید حسن نصرالله در 15 سالروز پیروزی ژوئیه 2006 گفت که مهم ترین مسئولیت همگی، حفظ دستاوردهای این جنگ و معادلاتی است که نه با آرزو و نه دور میز مذاکرات بلکه با جانفشانی های بزرگی است که همگی تحمل کردیم .امانت شهدا محافظت از دستاورد شهدای جنگ زوئیه 2006 و توسعه این دستاوردهاست که در درگیری شمشیر قدس وارد مرحله جدیدی از درگیری های قهرمانانه فلسطینی ها شده است.

نصرالله تاکید کرد که مهم ترین دستاورد جنگ ژوئیه 2006 ایجاد موازنه بازدارندگی است که تاریخی و راهبردی است .لبنان عرصه اصابت سلاح هوایی اسرائیل در سراسر منطقه و طی دهه ها بر ساختمان ها و مراکز و زیر ساخت ها بود که هیچ مانعی در برابرش نبود.

دبیرکل حزب الله تاکید کرد که نگرانی اسرائیل از مقابله گسترده نیروهای مقاومت ،مانع حملات اسرائیل به لبنان می شود.

نصرالله افزود: ارتش رژیم صهیونیستی نگران خود است و دشمن به دلیل حوادث فلسطین و افزایش محور مقاومت بیش از هر زمان دیگری نگران است و مساله محوری دشمن پس از سال 2006 ،مساله سلاح مقاومت و پیشرفت آن بوده است.

وی درباره تحقیقات درباره انفجار بندر بیروت ،خواهان تحقیقات فنی شد و از خانواده شهدا خواست برای افشای حقیقت قاضی را تحت فشار قرار دهند.

وی حوادث خلده را عملیات ناجوانمردانه کمین توصیف کرد که اگر لطف الهی نبود ،جنایتی را به وجود می آورد.وی از نهادهای امنیتی خواست تا گروه قاتل را دستگیر کنند.

کاربران شبکه های اجتماعی لبنان به این بیانات سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله در 15 سالروز پیروزی مقاومت در ژوئیه 2006 و پاسخ مقاومت به حملات هوایی جنگنده های رژیم در جنوب لبنان و شلیک 21 موشک در پاسخ به این حملات به منطقه رباع التین ،سطره ، السدانه و العرقوب واکنش نشان دادند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها