سرلشکر سلامی:

هر تصمیمی درباره تعطیلات گرفته شود با کمک ناجا اجرا می‌کنیم

هر تصمیمی درباره تعطیلات گرفته شود با کمک ناجا اجرا می‌کنیم
پنج‌شنبه 21 مرداد 1400 - 10:05

فرمانده کل سپاه با دستور به سپاه‌های استانی برای فعال شدن قرارگاه‌های بهداشتی در سطح هر استان، گفت: این ویروس را باید با یک بعثت اجتماعی شکست دهیم.

العالم - ایران

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در آئین تشدید طرح شهید سلیمانی که صبح امروز در سازمان بسیج و به صورت ویدئو کنفرانسی با سپاه‌های استانی در سراسر کشور برگزار شد، با تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام، طی سخنانی اظهار داشت: پرستاران در یکی دو سال گذشته، با فدا کردن جان خود پناهی برای جان مردم شدند که از زحمات این عزیزان و جانفشانی‌های آنها تشکر می‌کنیم.

وی ادامه داد: اگر چه به ظاهر پایان مسئولیت آقای ده‌نمکی در وزارت بهداشت است، اما جا دارد از زحمات ایشان تشکر کنیم و بدانیم که این جابجایی مسئولیت‌ها ادامه دارد، اما خدمت به مردم و راه خدمت همچنان وجود دارد.

فرمانده کل سپاه، تشکیل جلسه امروز را در پی دغدغه مقام معظم رهبری دانست و گفت: فرمان ایشان ما را به یک همبستگی برای محفاظت از سلامت جامعه تشویق کردند، و امیدواریم که بتوانیم در این را اجراکننده فرامین ایشان باشیم.

وی با اشاره به ویژگی‌های ویروس کرونا، گفت: این ویروس هوشمندانه تغییر شکل و قدرت می‌دهد و بسیار مرموز، پیچیده و خطرناک است، نمی‌شود آن را به حال خود واگذار کرد.

فرمانده کل سپاه، تغییر رفتار اجتماعی و پایبند بودن به پروتکل‌های بهداشتی و مقررات را عمل مهمی در کنترل کرونا دانست و گفت: با تغییر رفتار اجتماعی، روند زندگی می‌توان تا حدودی بر این بیماری تسلط پیدا کرد.

وی ادامه داد: ما امروز جمع شده‌ایم تا همه تجارب گذشته و داشته‌ها را به میدان بیاوریم تا بتوانیم با همکاری و همراهی به موفقیت‌هایی برسیم، ما باید تلاش کنیم که بار از روی کادر درمان کاسته شود، عادی‌انگاری و بی‌تفاوتی نمی‌تواند نتیجه خوبی برای ما داشته باشد، ما نباید اجازه دهیم بیماری‌ای که می‌توانیم کنترل کنیم، زندگی افراد خانواده و جامعه ما را فرا بگیرد.

فرمانده کل سپاه با اشاره به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در خصوص سلامت جامعه گفت: ایشان از همه ما خواستند که برای نجات انسان‌ها با قدرت بیشتر به میدان بیاییم، بنابراین همه ما به میدان آمده‌ایم و از همه می‌خواهیم برای کمک به مردم و خودمان بیایند.

وی ادامه داد: اگر چه پایان دولت است، اما هیچکس سست نشده و همه مانند روز اول در میدان هستند و همه تلاش می‌کنند که به بهترین شکل ممکن پرچم را به دست مسئولان جدید بدهند.

سرلشکر سلامی با دستور به سپاه‌های استانی برای فعال شدن قرارگاه‌های بهداشتی در سطح هر استان گفت: این ویروس را باید با یک بعثت اجتماعی و جهاد همه‌جانبه شکست دهیم، مردم باید این حرکت عظیم را ببینند و همه به عرصه بیایند تا این ویروس را شکست دهیم.

فرمانده کل سپاه افزود: هر تصمیمی توسط ستاد کرونا برای تعطیلات گرفته شد، باید با همراهی نیروی انتظامی به دقت آن را اجرایی کنیم، همچنین باید فشار را از دوش کسانی که آسیب دیده‌اند نیز کاهش دهیم.

مهر

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها