وزیرخارجه عراق با فرمانده ارتش پاکستان دیدار کرد

وزیرخارجه عراق با فرمانده ارتش پاکستان دیدار کرد
پنج‌شنبه 21 مرداد 1400 - 19:19

وزیر امور خارجه عراق در جریان سفر رسمی به پاکستان با فرمانده ارتش این کشور دیدار و پیرامون وضعیت امنیتی منطقه، روند صلح افغانستان و گسترش همکاری‌های دوجانبه بغداد-اسلام‌آباد رایزنی کرد.

العالم ـ عراق

بنابر گزارش منابع رسمی پاکستان، «فواد حسین» که روز گذشته برای سفر دو روزه رسمی وارد «اسلام‌آباد» شده بود، امروز (پنجشنبه) در مقر فرماندهی ارتش پاکستان با ژنرال «قمر جاوید باجوا» دیدار کرد.

روابط عمومی ارتش پاکستان نیز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: در این جلسه موضوعات مورد علاقه دو جانبه، وضعیت کلی امنیت منطقه از جمله روند صلح افغانستان و همکاری‌های دوجانبه در زمینه‌های مختلف مورد بحث قرار گرفت.

فرمانده ارتش پاکستان با ادای احترام به فداکاری‌های ملت عراق در مبارزه با تروریسم گفت: اسلام‌آباد به روابط خود با بغداد اهمیت زیادی قائل است و ما آماده تحکیم همکاری‌ها برای افزایش مناسبات دفاعی هستیم.

در بیانیه روابط عمومی ارتش پاکستان آمده است: وزیر خارجه عراق از نقش مثبت پاکستان در صلح و ثبات منطقه به ویژه روند صلح افغانستان قدردانی و متعهد شد که برای روابط بهتر دوجانبه بین دو کشور برادر تلاش خواهد کرد.

وزیر امور خارجه عراق در جریان سفر به اسلام‌آباد با «عارف علوی» رئیس جمهوری، «شاه محمود قریشی» وزیر امور خارجه و «پیر نور الحق قادری» وزیر امور مذهبی پاکستان دیدار کرد.

پربیننده ترین خبرها