خبرنگار العالم: هیچ جای افغانستان در حال حاضر شاهد تیراندازی نیست

خبرنگار العالم: هیچ جای افغانستان در حال حاضر شاهد تیراندازی نیست
سه شنبه 26 مرداد 1400 - 19:26

خبرنگار شبکه العالم در افغانستان از برقراری ثبات و عدم تیراندازی در استان های این کشور خبر داد و گفت که حتی در پایتخت (کابل) هم تیراندازی مشاهده نمی شود ولی تیراندازی محدودی در اطراف فرودگاه بین المللی کابل برای پراکنده کردن افرادی که در آنجا برای خروج از کشورشان جمع شده اند، دیده می شود.   

العالم - آسیا

مجتبی محمد یونس خبرنگار شبکه العالم در افغانستان اعلام کرد که ملا برادر رئیس دفتر سیاسی طالبان و تعدادی از مقامات دیگر این گروه قطر را به مقصد استان قندهار ترک کرده اند تا بعدا به کابل منتقل شوند.

خبرنگار العالم از تداوم فعالیت عادی سفارت و کنسولگری های ایران در افغانستان خبر داد و افزود: اکثر سفارتخانه های خارجی از چند روز پیش به علت تشدید درگیری ها تخلیه شده است.

خبرنگار العالم اعلام کرد: کاردار سفارت آمریکا در افغانستان می گوید که سفارت به فعالیت عادی خود ادامه می دهد و سفارتخانه به روند انتقال دیپلمات های آمریکایی و اتباع افغان که در سال های گذشته با نیروهای آمریکایی همکاری کرده اند، ادامه خواهد داد و این روند شاید چند هفته طول بکشد.

خبرنگار العالم افزود : مردم افغانستان نمی خواهند جنگ ادامه داشته باشد و پس از سال های طولانی جنگ و درگیری می خواهند که آرامش به کشورشان برگردد.

پربیننده ترین خبرها