درخواست گانتز از مصر برای کمک به بازگشت اجساد صهیونیست‌ها از غزه

درخواست گانتز از مصر برای کمک به بازگشت اجساد صهیونیست‌ها از غزه
پنج‌شنبه 28 مرداد 1400 - 08:44

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی خبر داد که در دیدار با رئیس دستگاه اطلاعات مصر ضمن گفت‌وگو درباره لزوم حفظ ثبات منطقه، خواستار آرامش در جبهه جنوبی و بازگشت اجساد نظامیان این رژیم از نوار غزه شده است.

العالم - فلسطین اشغالی

«بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بامداد پنجشنبه از دیدار خود با «عباس کامل» رئیس دستگاه اطلاعات مصر خبر داد.

گانتز در صفحه توئیتر خود نوشت: «با عباس کامل، وزیر اطلاعات مصر دیدار کردم. ما درباره موضوعات مختلفی از جمله نیاز به حفظ ثبات منطقه‌ای و تلاش‌های ضد تروریسم گفت‌وگو کردیم».

وی اضافه کرد: «من از او به‌خاطر نقش مثبت مصر در منطقه تشکر کرده و خواستم که قدردانی مرا به رئیس‌جمهور [عبدالفتاح] السیسی برساند».

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در توئیت دیگری توضیح داد: «من همچنین بر اهمیت آرامش و صلح طولانی‌مدت در مرزهای جنوبی اسرائیل و همچنین نیاز به بازگشت نظامیان اسرائیلی که توسط حماس در غزه گروگان هستند، تاکید کردم».

کامل که به فلسطین اشغالی سفر کرده، روز چهارشنبه طی دیدار با «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در رام‌الله، بر اهتمام مصر برای هماهنگی و همکاری با فلسطین در همه اقدامات و طرح‌ها برای تامین منافع دو ملت و دو کشور و حمایت از ملت فلسطین در دستیابی به آزادی و استقلال خود تاکید کرده بود.

وی پیش از آن نیز با «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دیدار داشت که به گفته منابع اسرائیلی، موضوع این دیدارها، تبادل آتش اخیر بین رژیم صهیونیستی و نوار غزه بود.

رسانه‌های صهیونیستی روز سه‌شنبه از به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در سدیروت در مجاورت نوار غزه خبر دادند و مدعی شدند، حداقل یک راکت از نوار غزه به سمت شهرک‌های صهیونیستی شلیک شده است.

نخست وزیر و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واکش به شلیک موشک به «سدیروت» گفتند که در زمان، مکان و شرایط مناسب پاسخ خواهند داد. این در حالی است که پیش از آن رژیم صهیونیستی بعد از ۱۲ روز جنگ، مجبور به پذیرش شکست و آتش‌بس در برابر گروه‌های مقاومت فلسطینی در نوار غزه شده بود.

فارس

پربیننده ترین خبرها