حسان دیاب: سازمان ملل تجاوز رژیم صهیونیستی به لبنان را محکوم کند

جمعه 29 مرداد 1400
13:27
حسان دیاب: سازمان ملل تجاوز رژیم صهیونیستی به لبنان را محکوم کند نخست وزیر پیشبرد امور لبنان در واکنش به تجاوز رژیم صهیونیستی به مناطق مرزی کشورش گفت: سازمان ملل باید تجاوز رژیم صهیونیستی به لبنان را محکوم و اقداماتی را برای حفظ حاکمیت لبنان و حمایت از قطعنامه ۱۷۰۱ اتخاذ کند.

العالم - لبنان

به گزارش روز جمعه شبکه خبری المیادین، حسان دیاب افزود: ادامه نقض حاکمیت لبنان از سوی دشمن صهیونیستی تهدیدی مستقیم علیه قطعنامه ۱۷۰۱ به شمار می رود.

دیاب از زینه عکر سرپرست وزارت خارجه لبنان خواست از نماینده این کشور در سازمان ملل دستور بخواهد شکایتی را علیه دشمن صهیونیستی در باره نقض حاکمیت لبنان و به خطر افتادن سلامت هواپیمایی مسافربری و جان مسافران لبنانی و خارجی ارایه کند.

رسانه ها امروز از شنیده شدن صدای چند انفجار در مناطق مرزی لبنان خبردادند.

همچنین، هواپیماهای رژیم صهیونیستی بامداد امروز حریم هوایی نزدیک فرودگاه بیروت را نقض کردند.

ایرنا

0% ...

آخرین اخبار

تمرین شاگردان قلعه نویی در دانشگاه جرج واشنگتن


استفاده آمریکا از پایگاه‌های هوایی ایتالیا برای دولت ملونی جنجال آفرید


حمله به زیرساخت های ایران، حمله به امنیت انرژی جهان بود


هشدار قاآنی به صهیونیست‌ها؛ باید سراسر لبنان را ترک کنید


وزرای نفت ایران و هند بر توسعه و تقویت همکاری‌ها در حوزه انرژی تاکید کردند


کارشناس امور راهبردی: مقاومت ابتکار عمل میدانی را در جنوب لبنان در دست دارد


پرچم عاشورا در قلب اروپا به اهتزاز درآمد+ویدیو


اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان ونزوئلا


زلزله‌ مهیب ونزوئلا؛ ۳۲ کشته و ۷۰۰ زخمی تا این لحظه


ادعاهایی درباره تحویل برخی مناطق اشغالی لبنان به ارتش با هماهنگی آمریکا


پربیننده ترین خبرها