هواشناسی ایران/ آسمانی صاف و آرام در اغلب شهرها؛ وزش باد شدید موقت در برخی نقاط

هواشناسی ایران/ آسمانی صاف و آرام در اغلب شهرها؛ وزش باد شدید موقت در برخی نقاط
جمعه 29 مرداد 1400 - 16:25

معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز در اغلب نقاط کشور آسمانی صاف و آرام داریم، از بروز رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت در برخی نقاط کشور در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در روزهای آینده خبر داد.

العالم - ایران

محمد اصغری در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز 29 مرداد در اغلب نقاط کشور آسمانی صاف و آرام داریم، همچنین بعد از ظهر امروز و امشب در برخی نقاط آذربایجان شرقی، گیلان، مازندران، سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، فارس و ارتفاعات اردبیل، زنجان، قزوین، تهران و البرز رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در دو روز آینده در شمال آذربایجان غربی، برخی مناطق مازندران، گلستان، تهران و سمنان، همچنبن برخی مناطق سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان و یزد و ارتفاعات زاگرس مرکزی افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار داشت: روز دوشنبه یکم شهریور در برخی نقاط آذربایجان شرقی، مازندران، اردبیل، هرمزگان و کرمان، همچنین ارتفاعات تهران، سمنان افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

اصغری بیان کرد: روز سه شنبه دوم شهریور در اغلب نقاط کشور آسمان صاف است و در نوار شرقی کشور افزایش وزش باد را داریم که در زابل با گردوخاک همراه خواهد بود.

وی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا قسمتی ابری، بعد از ظهر نیمه ابری گاهی وزش باد شدید پیش بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت 36 و 25 درجه خواهد بود.

معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار داشت: روز آینده اهواز با بیشینه دمای 43 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای 8 درجه خنک‌ترین مرکز استان خواهد بود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها